login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

support chatbot

Offline olivier12 - 04/09/2012 20:07
Avatar van olivier12Lid hallo allemaal,
ik wil graag voor mijn website een makkelijke support chatbot hebben. Deze moet eerst vragen beantwoorden en als het nodig is een mailtje sturen naar de beheerder zodat deze kan kijken naar het probleem. Ik heb al wat gekeken op google maar kan niks vinden.
Hopelijk kan iemand me helpen.
groeten, Olivier

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 04/09/2012 20:22
Avatar van vinTage Nieuw lid Als google geen oplossing bied zal het wel een 'op maat gemaakt programma' moeten zijn, en daarvoor dient samenwerken ;-)
Offline olivier12 - 04/09/2012 20:34 (laatste wijziging 04/09/2012 20:35)
Avatar van olivier12 Lid beste vintage,
ik denk dat dit mogelijk inderdaad het geval is, het enige probleem is dat ik weinig ervaring heb met het schrijven van php, mysql en wat er dan verder nog nodig is voor de chatbot.
groeten,
Olivier

Edit: het idee is een beetje als de chatbot van bol.com
Offline vinTage - 04/09/2012 20:45
Avatar van vinTage Nieuw lid
olivier12 schreef:
het enige probleem is dat ik weinig ervaring heb met het schrijven van php, mysql en wat er dan verder nog nodig is voor de chatbot.


Daar is dat samenwerken ook voor, je kan dan met een geïnteresseerde developer in contact komen om (al dan niet tegen een vergoeding) tot een gevraagd eindresultaat te komen.

Het forum is daar niet voor bedoeld, en al helemaal niet als je niet echt gerichte vragen hebt  
Offline Stijn - 04/09/2012 21:39
Avatar van Stijn PHP expert Het samenwerken platform is dood, dus het mag hier gerust op forum gevraagd worden. Heb je al diverse chatbox'n gezocht op het internet?
Offline vinTage - 04/09/2012 22:21 (laatste wijziging 04/09/2012 22:21)
Avatar van vinTage Nieuw lid @ stijn: Weet ik veel dat de regels ineens veranderd zijn..

succes met het aanpassen van z'n eender welke bot hij nu gaat dumpen 
Offline UpLink - 05/09/2012 03:19 (laatste wijziging 05/09/2012 03:24)
Avatar van UpLink ... Op Google al rondgekeken?

No offence maar 3 simpele woordjes in Google ingevuld, en de eerste hit bracht mij al verder dan ik gedacht had...

Break a leg...

//EDIT:

And just for the sake of luck...

Mocht jij andere resultaten krijgen dan ik voorgeschoteld krijg, het gaat om de volgende link: Program-O | The...QL chatbot

Program-o Website schreef:
Program O is a free open source chatbot for you to add to your website. Chatbots can not only provide a geeky form of entertainment for you and your users.

USER:I am banished from Chinatown

BOT: It is a pleasure to introduce myself to you, banished.

The bot can also provide a useful service for people [...]
Offline olivier12 - 05/09/2012 18:09
Avatar van olivier12 Lid ik heb deze chatbot inderdaad gevonden.
ik zie alleen geen functie voor het sturen van een mail.
Ook kreeg ik de chatbot niet werken. Ik kreeg alleen errors.

groeten, Olivier
Offline UpLink - 05/09/2012 21:24
Avatar van UpLink ... Even nakijken wat deze errors zijn en ik denk niet dat het zo moeilijk is om een mailfunctie bij te bouwen...

Als je ons de info niet geeft, kunnen we het moeilijk allemaal beginnen voorkauwen he. Daar leer je zelf niks van...
Offline olivier12 - 06/09/2012 20:19 (laatste wijziging 06/09/2012 20:26)
Avatar van olivier12 Lid @Uplink Ik ga vandaag nog eens proberen om program o opnieuw te installeren. Het probleem met de error was echter dat dit de error was die je zelf bij installatie moest instellen

//EDIT:
Ik heb hem weer geinstalleerd. Ik heb hem geleerd wat te doen als de gebruiker hallo zegt. maar als ik als gebruiker hallo type krijg ik de error die je zelf moet instellen in de installatie
Offline UpLink - 07/09/2012 12:03
Avatar van UpLink ... 1. Chat bot
2. Customer Support (PHP) scripts
3. Chatbots.org

Ik heb een vermoede dat 1 van deze links je wel verder kan helpen...
If not, zoek iets simpeler dan een bot voor je support...
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.203s