login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Table met 1 kolom (Opgelost)

Offline Waflix - 11/11/2011 21:32
Avatar van WaflixLid Ik vond het moeilijk om dit in het Engels te benamen en kon het dus niet vinden op Google. Daarom schrijf ik het dus maar in het Nederlands.
Wat ik wil is dat er bij de installatie een Admin-account wordt aangemaakt waarvoor de gebruiker al gegevens heeft ingevuld. Deze stap slaan we over, en we komen nu bij het maken van de table. Het is namelijk de bedoeling dat de table alleen de gegevens opslaat van de admin, en simpelweg niet de functie heeft om meer dingen erin op te slaan. Dit heet toch iets van een unique table ofso?
In ieder geval, wat ik wil is dat er na het verzenden van het formulier de gegevens van variabelen $admin_name, $admin_pass en $admin_mail worden opgeslagen in een tabel alleen voor dit account. 1 account. Niet 2.

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 11/11/2011 22:05
Avatar van vinTage Nieuw lid ik snap er niet veel van, je kunt toch gewoon een aparte table nemen die je aanspreekt vanuit je 'install.php' ofzo ?
Offline Waflix - 11/11/2011 22:10
Avatar van Waflix Lid Ja... Maar volgens mij zij iemand een keer tegen mij dat je iets van een unieke dinges ofso... Ach, laat ook maar. 
Het is wel goed zo. Ik maak gewoon een aparte table aan voor het Admin account.
Offline vinTage - 11/11/2011 22:30
Avatar van vinTage Nieuw lid je bedoeld dit mss ?
Offline Waflix - 11/11/2011 23:15
Avatar van Waflix Lid Ik weet niet zeker of ik dat bedoel, maar ja. Het werkt. 
Topic closed. Denk ik.
Offline Filip - 11/11/2011 23:17
Avatar van Filip IRC guru vink dan ook effe de oplossing van vinTage aan zodat de topic ook effectief sluit? 
Offline larssy1 - 11/11/2011 23:36
Avatar van larssy1 MySQL beginner
Filip schreef:
vink dan ook effe de oplossing van vinTage aan zodat de topic ook effectief sluit? 

als aanvulling:
aan rechterkant van zijn reply, klik op "Oplossing!"
Offline Waflix - 12/11/2011 15:54
Avatar van Waflix Lid Ja, ik was het vergeten te sluiten. Ik heb maar gewoon gedaan wat vinTage zei in zijn eerste post. Ik zie nu echter dat ik de verkeerde heb aangevinkt...
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s