login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Load DATA Query met php

Offline SomaQan - 17/08/2011 20:41
Avatar van SomaQanPHP beginner Uit wanhoop ben ik iets raars aan het proberen door met php in een query te werken. ik weet niet of het werkend te maken is maar de Load Data Query werkt wel gewoon alleen de rows krijg ik dus niet goed.


  1. $SQL_Feed = mysql_query("LOAD DATA LOCAL INFILE '".$ProductFeed."' INTO TABLE feed_csv FIELDS TERMINATED BY ';' ENCLOSED BY '".$teken."'
  2. (select0'".for ($c=1; $c < $num; $c++) { $table_under = ',select'.$c.'';}.")")or die(mysql_error());


De error "Parse error: syntax error, unexpected T_FOR"

Bedankt alvast

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dlol - 17/08/2011 21:02 (laatste wijziging 17/08/2011 21:03)
Avatar van Dlol Lid Je steekt een for-lus in je query terwijl het eigenlijk omgekeerd zou moeten (in dit geval), je query prepareren adhv een for-lus. For lussen hebben geen string waarde en kunnen dus nooit in een string gebruikt worden!
Offline Whopper - 18/08/2011 19:45
Avatar van Whopper Lid Die error krijg je omdat je for lus daar niet hoort. Je probeert eigenlijk een for lus in een String te steken op die manier en dat is niet hoe de syntax van php werkt.
Je query samenstellen doe je door de basis in een String te steken, en daarna door middel van een for lus je query aan te vullen:
  1. $query = "LOAD DATA [...]";
  2.  
  3. for($c = 1; $c < $num; $c++)
  4. {
  5. $query .= "[...]";
  6. }
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s