login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nieuwsbrief met Outlook 2003, voor 3000 man.

Offline sander18 - 17/06/2011 10:24
Avatar van sander18Nieuw lid Geachte mensen,

Ik loop tegenwoordig stage bij een bedrijf die graag een nieuwsbrief uit de deur wilt doen. Ik heb al een database aangelegt en daar zitten zo'n 3000 mensen in, nu heb ik de opdracht gekregen om de eerste nieuwsbrief uit de deur te doen maar ik heb geen idee hoe het allemaal in zijn werk gaat. We krijgen zelf ook vaak nieuwsbrieven aangestuurd via Outlook 2003. Ik heb zelf helemaal geen verstand van verschillende scrips om die nieuwsbrief er uiteindelijk maar mooi voor te krijgen. Nu is mijn vraag aan jullie, hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? En kan ik dit überhaupt wel zelf doen, of heb je hier iemand voor nodig die er echt veel meer verstand van heeft?

Groetjes

Sander

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pieter - 17/06/2011 11:20
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Wat ik je aanraad is mailchimp of ymlp. Ik heb met beide nieuwsbriefwebsites ervaring en ze zijn beiden super in wat ze doen. Ze bieden ook een gratis account (gelimiteerd tot 1000 mails ofzo). Neem eens een kijkje. Ik veronderstel dat als je 3000 mensen in je nieuwsbrief hebt, dat je wel 10E per maand kan missen om dergelijke gemakkelijke oplossingen te gebruiken.

Nog een groot voordeel is dat je qua spam je geen zorgen moet maken: je domeinnaam/IP zal niet geblacklist worden omdat je hun servers gebruikt. Plus je kan tracken: aantal geopende mails, aantal kliks, etc.
Niets dan voordelen dus.
Offline sander18 - 17/06/2011 11:33
Avatar van sander18 Nieuw lid Hallo Pieter,

Bedankt voor je reactie ik was op de hoogte van mailchimp, ik moet me er alleen nog een beetje in verdiepen. We de gene die onze website gemaakt heeft ook een aantal dingen gevraagt, en die gaat ons nu waarschijnlijk even een helpende hand toe dienen.