login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Afspraken agenda/kalender (Opgelost)

Offline IndexS - 19/05/2011 11:58
Avatar van IndexSMySQL interesse Ik heb voor een kennis ooit al eens een afspraken agenda/kalender in elkaar gezet. Destijds heb ik zelf een aanmeldformulier gemaakt waarmee mensen zich kunnen aanmelden voor een afspraak. Mijn kennis krijgt dan een email met de informatie en de gewenste datum en tijd. Hij zet dit in de agenda en stuurt een bevestiging terug naar diegene die de afspraak aangevraagt heeft. Iedereen kan dan op de site zien wanneer er afspraken staan.

Nu moet dit ook een stuk makkelijker kunnen. Iets waar alles in 1 zit. Ik heb google al afgezocht maar vind niet hetgene wat ik zoek. Misschien dat iemand hier ooit zoiets heeft gevonden of gemaakt. Het mooiste is als een klant eerst alle persoongegevens invuld, datum kiest, aangeeft of het ochtend of in de middag moet plaats vinden en de afspraak bevestigd. De afspraak komt pas in de kalender als de beheerder de afspraak heeft goed gekeurd. In de agenda/kalender moet dan alleen maar te zien zijn dat er een afspraak staat. De persoonsgegevens van aanvrager moeten niet openbaar te zien zijn.

Alle tips zijn welkom!  

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline leroyvanloon - 12/06/2011 14:40
Avatar van leroyvanloon Lid Of je maakt een gedeelde agenda aan bij bv. hotmail. Of op een exchange server ofzo.

Geef je die link door, kunnen mensen zichzelf toevoegen, je hebt hun gegevens + de afspraak. En bevestiging gaat automatisch (via exchange)
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s