login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Paypal IPN werkt niet (Opgelost)

Offline Zappien - 19/04/2011 21:41
Avatar van ZappienNieuw lid Hallo allemaal,

Ik heb hier vroeger wel al eens iets over gepost denk ik maar nooit verder op ingegaan.

Na lang lopen prutsen ben ik er nog niet uit. De IPN simulator zegt dat alles ok is ( "IPN successfully sent." ) en dan kijk ik en is het dus niet zo. De link is al juist.

Nu ik heb gewoon de standaard sample code van paypal zelf ( om te testen ). Heb al andere gebruikt ook, maar het zelfde probleem.

Heb gaan zien bij mijn provider, en ik zie dat alles enabled is, dus fsockopen, SSL, enz....

Bij VERIFIED heb ik voor te testen gewoon een mail() functie die me simpel zegt, het werk!. Bij de else statement INVALID dan weer dat het niet werkt.

Na testen blijf ik altijd het werkt niet! in mijn mailbox. Dus het moet ergens een probleem zijn bij de verbinding, niet?


Alvast bedankt!

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 19/04/2011 22:45
Avatar van Stijn PHP expert Is de data wel correct? Ik heb vroeger (4 jaar terug) ook eens met Paypal IPN gewerkt en dat bestond uit een gewone request zoals jij zegt. Dus mijn vermoeden ligt bij de gegevens die je verstuurd. Kan je anders eens één en ander hier plaatsen van code of data?
Offline Zappien - 19/04/2011 23:36 (laatste wijziging 21/04/2011 17:18)
Avatar van Zappien Nieuw lid Heb het opgelost, toch bedankt 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s