login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Lege pagina ipv pagina/foutmelding

Offline Duikboot - 24/02/2011 14:50
Avatar van DuikbootGrafische gevorderde Hey allemaal,

Ik ben een tijdje uit het hele scripterswereldje geweest maar heb nu langzaamaan de draad weer opgepakt om weer met PHP en MySQL te gaan spelen (blijft toch leuk he ). Maar ik heb het idee dat er in de loop van de tijd het een en ander veranderd is. Om even warm te draaien ben ik begonnen met een scriptje voor een woordenboekje. Gewoon iets simpels. Een tabel staat al in de db, daarin worden opgeslagen: id, beginletter, woord, uitleg. Echter op de een of andere manier gaat dit toch moeilijker dan gedacht. Ik krijg verder geen foutmeldingen, sterker nog, ik krijg helemaal geen pagina. “Kan niet worden weergegeven” is de enige foutmelding. Zo’n standaard venster van je browser zeg maar.

Ben ik heel dom bezig? Is er een grote verandering doorgevoerd die ik gemist heb toen ik onder een steen zat? Ik heb namelijk geen flauw idee wat nu ineens het probleem is van het script, vooral ook omdat ik geen pagina (danwel met foutmelding) krijgt.

Iemand die me hierop wat antwoorden kan geven?

Groeten, Duikboot!

Hier een simpel scriptje… (includes/header.php en includes/footer.php kun je buiten beschouwing laten, is alleen html opmaak (en nog slecht ook )).
Plaatscode: [url]http://www.plaatscode.be/140716/[/url]

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline valles10 - 24/02/2011 15:11 (laatste wijziging 24/02/2011 15:12)
Avatar van valles10 HTML interesse http://www.plaatscode.be/140716/
lijn 16, ';' vergeten ;)
lijn 12, moet het $_POST['woord']; zijn, met quotes dus
Offline Martijn - 24/02/2011 15:27
Avatar van Martijn Crew PHP Dat is de oorzaak, niet waarom ie een witte pagina krijgt.

Helemaal bovenaan neerzetten:

error_reporting(E_ALL);

should do it
Offline valles10 - 24/02/2011 15:33 (laatste wijziging 24/02/2011 15:34)
Avatar van valles10 HTML interesse
Martijn schreef:
Dat is de oorzaak, niet waarom ie een witte pagina krijgt.

Helemaal bovenaan neerzetten:

error_reporting(E_ALL);

should do it

staat er al
  1. #
  2. #
  3. error_reporting (E_ALL ^ E_NOTICE);


Trouwens, als die 2 fouten eruit zijn, zal hij geen foutmeldingen meer krijgen en ook geen fout-pagina.
Offline Duikboot - 24/02/2011 15:37
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Hij werkt nu wel, blijkbaar flipte het zaakje door die puntkomma... Toch maar eens een brilletje laten aanmeten. Ik kan weer even verder klooien (tot de volgende error )

Thx!!
Offline valles10 - 24/02/2011 15:41
Avatar van valles10 HTML interesse Ff aanduiden dat het topic is opgelost?
Offline Martijn - 25/02/2011 15:57
Avatar van Martijn Crew PHP mja, maar nu als er een andere fout komt, zie je t weer niet. En ik weet niet wat voor dingen jij maakt valles10, maar de dingen die ik maak gaan niet de fout in door simpele puntkomma's ;) dan is een error een stuk handiger
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s