login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Winkelmandje, maten weergeven dmv loop lukt niet

Offline GroundZero - 21/01/2011 00:25
Avatar van GroundZeroLid Beste lezers,

Ik ben met mijn winkelmandje bezig.
Ik laat de producten zien die in het winkelmandje zitten (mandje.php). Hier kunnen ze aangeven hoevaak ze een product willen bestellen. Bijvoorbeeld dus:

Artikel 1: 2 x
Artikel 2: 1 x

Dit werkt nog prima.
Vervolgens worden ze doorgestuurd naar sizes.php waar ze de maten kunnen aangeven. Dit werkt ook allemaal prima. Na het verder gaan (submitten) krijgen ze opnieuw het overzicht te zien met totaal prijs, incl. en excl. btw en zo voort. Ook hoeveek ze een artikel besteld hebben.

Dit werkt allemaal prima MAAR ik wil per artikel (per rij) nu ook de gekozen maten weergeven en dit lukt me niet goed. Ben er al vanaf deze ochtend 08:00 mee bezig dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

Op de plaatst waar een reeks ####### tekens staan moeten de gekozen maten komen te staan. Hopelijk kan iemand mij helpen!

Mijn code momenteel:

Plaatscode: 140528

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Beirensg - 21/01/2011 09:15
Avatar van Beirensg HTML beginner Hoe ziet de tabel eruit waarin sizes staat. Uit je code blijkt dat sizes er bvb zo uitziet: "S,M,L,XL". Om dit te tonen doe je hier een explode op.

De items in het mandje verwijzen gewoon naar een id in de tabel producten. Dus een gebruiker kan nooit een keuze doorvoeren van Size. hij kiest immers "S,M,L,XL".

Het kan zijn dat ik de code niet goe dheb gelezen. Maar een voorbeeld van de tabellen zou veel helpen.
Offline GroundZero - 21/01/2011 14:08
Avatar van GroundZero Lid Op de vorige pagina explode ik S,M,X,XL,XXL of net welke keuzes er zijn.
Per product dan een dropdown menu om een keuze te maken.

<option value="s">S</option>

en zo voort zeg maar... ze kunnen dus netjes kiezen, ook heb ik PER product de gekozen maten in een array staan zoals je ziet maar moet deze nu nog goed weergeven.
Offline Beirensg - 21/01/2011 14:32
Avatar van Beirensg HTML beginner Ik heb je code iets beter gelezen. Maar nu zie ik niet echt waar het probleem zich manifesteert. Je hebt je code om de naam, de ID en het aantal producten weer te geven.

Het aantal producten komt van de array $prod_aantal[$i], je hebt ook de array $prod_maten; kan je niet gewoon ook $prod_maten[$i] tonen?

Dit zou als ik je code bekijk moeten werken, of vergis ik mij ergens???


Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s