login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

woelmuiis host (Opgelost)

Offline Yourgamecrew - 12/11/2010 18:58
Avatar van YourgamecrewLid hallo,
ik gebruik woelmuis.nl voor mijn databases alleen weet iemand wat ik dan moet invullen bij :

  1. $mysql_host = "";

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Theeboris - 12/11/2010 19:03
Avatar van Theeboris Onbekend dit is verschillend hoe je je database inteld 
Offline Yourgamecrew - 12/11/2010 19:04
Avatar van Yourgamecrew Lid FTP host is yourgamecrew.woelmuis.nl is dit dan ook mn MySQL host?
Offline Aar - 12/11/2010 19:06
Avatar van Aar PHP interesse nee. 99% kans dat het 'localhost'is. Ftp heeft er niks mee je maken.
Offline Theeboris - 12/11/2010 19:06
Avatar van Theeboris Onbekend nee niet perse, je mot een proberen bij je controle paneel te kijken voor de database in te stellen of aan te maken.
Offline cx1213 - 12/11/2010 19:07
Avatar van cx1213 Lid van de website
Citaat:
- Host: localhost
- Gebruikersnaam: jouwwoelmuisnaam_jouwdatabasegebruikersnaam
- Wachtwoord: jouwdatabasewachtwoord
- Database: jouwwoelmuisnaam_jouwdatabasenaam
Bedankt door: Yourgamecrew
Offline Aar - 12/11/2010 19:08
Avatar van Aar PHP interesse
Theeboris schreef:
dit is verschillend hoe je je database inteld 
Reageer gewoon als je er verstand van hebt.
Offline WimJ - 12/11/2010 19:11 (laatste wijziging 12/11/2010 19:12)
Avatar van WimJ Grafische gevorderde
Theeboris schreef:
nee niet perse, je mot een proberen bij je controle paneel te kijken voor de database in te stellen of aan te maken.


Man zwijg toch liever als je er niks van kent..

@ Topic: zoals boven vermeld is dit in de 'meeste' gevallen localhost.. uitzonderingen zijn er (meestal bij gratis hosts) , die gebruiken externe database servers (runnen mysql niet op dezelfde server als de PHP welke het dus geen localhost maakt)

Dit kan je even nazien in de mail (die je normaal gezien hebt gekregen bij het aanmaken van je account), indien je deze niet hebt ontvangen of er niets instaat raadt ik je aan even de support van de host te raadplegen / de FaQ in te kijken, of 'like the old way' een mailtje sturen 

Sucses (en sorry zou gerust account willen maken en het even testen / bekijken voor jou, maar heb zoal spam genoeg dezer dagen (zelfs met GMail >_< ))

EDIT: en ze waren me voor haha kunnen ze geen AJAX tootlje maken dat je waarschuwt, 'er is een reactie gepost, wenst u verder te gaan of wenst u deze te bekijken?' haha
Offline Joel - 12/11/2010 19:37
Avatar van Joel Eigenaar @ WimJ: Hier zullen we aan werken. We zijn nog andere updates aan het doen, ik zal deze er ineens mee bij nemen.

@ Theeboris: Kun je deftige reacties leren typen waar iedereen iets aan heeft. Als je je niet kunt aanpassen aan de regels van het forum zullen we je moeten bannen. Allerlaatste waarschuwing.
Offline Yourgamecrew - 12/11/2010 21:04
Avatar van Yourgamecrew Lid Ok bedankt cx1213!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s