login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Paypal IPN

Offline Zappien - 24/09/2010 13:00
Avatar van ZappienNieuw lid Hallo allemaal,

Ik ben nu al een tijdje aan het prutsen om dit werkend te krijgen maar het lukt me nog steeds niet. Ik heb om te beginnen de standaard IPN sample code om te proberen of het lukt, en zo alles in het database te plaatsen.

Wat heb ik ondertussen,

De gewone pagina, waar ik hidden forms plaats met alles er op ( gebruik eigen submit button ).
Heb IPN aanstaan en de link naar waar de IPN handler zicht bevindt.
Als ik dan eens op die IPN tester druk in developer dan krijgt ik dus niet in mijn database hoe wel dat ie zegt dat het gelukt is.

Als ik op submit druk, dan komt er perfect op mijn amount, waar naar toe enz, en stuurt ie me terug naar waar ik dus wil, maar geen record in mijn table. Ik ben ten eindenraad, weet iemand wat ik gemist heb?


alvast bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline valles10 - 24/09/2010 22:23
Avatar van valles10 HTML interesse Toon ook eens wat code...
En ik heb zelfde probleem als jou gehad, en heb lang moeten zoeken en uiteindelijk gevonden. Hoe weet ik niet meer.

Je hebt bij die hidden forms ergens name="notify_url" staan. Klopt dit volledig?
En ben je ook zeker dat paypal naar die pagina gaat? Ben je dus zeker dat die pagina wel geladen word?
Offline Zappien - 25/09/2010 00:12
Avatar van Zappien Nieuw lid hey,

Ik ben momenteel niet thuis dus kan geen code laten zien maar laat we dus al denken aan de normale sample code.. als ik terug ben kan ik wel het scriptje laten zien.

notify_url staat idd in de hidden forms. Nou ik weet niet of die naar de ipn pagina gaat want dat gebeurd toch zonder dat je het merkt, of niet?

heb alles op 1 scriptje staan, voor return gebruik ik http://www.jweb...ct=success, voor IPN is het dan in plaats van success, ipn. enz...
Offline valles10 - 25/09/2010 11:55
Avatar van valles10 HTML interesse notify_url dient om een pagina te laden op JOUW site die er dan voor zorgt dat er een mail of databasequery word gemaakt als de betaling is voltooid en geslaagd.
Offline Zappien - 25/09/2010 13:52
Avatar van Zappien Nieuw lid ja, op die pagina, dus de mijne, heb ik die IPN script staan, waar dan bij VERIFIED, een insert doet in mijn database. Zo ver werkt het dus niet, ik heb al een paar keer veranderd en nog steeds niets.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s