login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Mail versturen via database (Opgelost)

Offline betterdays - 06/08/2010 00:15
Avatar van betterdaysLid Hey iedereen, ik ben hier nieuw dus weet niet echt hoe dit in zijn werk gaat.

Mijn situatie. Ik heb een site van iemand overgenomen en ben momenteel bezig met het script volledig te updaten. Nu ben ik een probleempje tegengekomen bij de mailfunctie op de site. Op de site staat een formulier waarmee ik het onderwerp en bericht kan invoegen via een formulier en zo kan versturen via de database naar het volledige ledenbestand. Ook heb ik het script al zo aangepast dat ik ook tekst in html kan versturen.

Wat is nu het probleem? Wel het bericht dat ik via het formulier in de mail zet krijgt niet deze leuke tekens "\" voor de ". Probleem: links die verstuurd worden krijgen deze foutmelding: res://ieframe.dll/syntax.htm#\"...l\"

Ik kan dus niet echt deftig links en banners via de mailfunctie sturen naar alle leden tenzij ik ze zelf manueel in de html code zet voor ik het bericht in het formulier zet.

Nu is mijn vraag: is hier iets op vinden?

Ik weet het het klinkt allemaal wat vaag, maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen 

Hier vinden jullie mijn code terug: http://www.plaatscode.be/139794/

Momenteel staat men eigen emailadres er wel in, want ik kon moeilijk elke keer testmails naar alle leden blijven sturen.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 06/08/2010 00:30
Avatar van Martijn Crew PHP strip_slashes()
Offline thatsme1 - 06/08/2010 00:34
Avatar van thatsme1 Nieuw lid Zie hier
Offline betterdays - 06/08/2010 00:49
Avatar van betterdays Lid Jullie zijn geweldig! Ik was net het omgekeerde aan het proberen namelijk addslashes 
Haha maar men php skills zijn dan ook nog niet zo denderend.

En zo snel antwoord. Hier ga ik men licht soms nog eens opsteken ;)
Offline Martijn - 06/08/2010 00:59
Avatar van Martijn Crew PHP tahtsme, dat is jusit het verkeerde ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.158s