login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

cms

Offline karel - 30/06/2010 13:28
Avatar van karelHTML interesse ik zoek een eenvoudig cms systeem dat ik kan integreren in een bestaande website. Het cms moet de mogelijkheid bieden om teks aan te passen door de gebruiker door middel van pasw en login bv. Ook moet het de mogelijkheid bieden om foto's up te loaden.

Iemand een idee welk eenvoudig systeem ik hier voor kan gebruken.

16 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WimJ - 30/06/2010 14:34
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Bouw wordpress om naar je needs?
Of gebruik Joomla / Drupal als je toch iets meer zoekt dan een modded blogje.
Offline WeedSide - 30/06/2010 16:43
Avatar van WeedSide Nieuw lid http://cmz.zillamedia.nl/
Enkel nog geen upload functie.

Greetz WeedSide  
Offline nemesiskoen - 01/07/2010 00:58
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Wordpress, super eenvoudig te gebruiken en heeft alles wat je nodig hebt. In 2007 en 2009 de award gekregen van beste Open Source CMS.
Offline timvisee - 01/07/2010 01:08 (laatste wijziging 01/07/2010 01:08)
Avatar van timvisee Lid Je kunt ook joomla gebruiken, ik denk dat dat meer is wat je bedoeld, het admin paneel is alleen soms wat lastig te begrijpen maar ik kom er altijd wel uit hoor.

http://www.joomla.org/
Offline BassWave - 01/07/2010 08:10 (laatste wijziging 01/07/2010 08:10)
Avatar van BassWave Lid als je je huidige website wilt behouden: http://modxcms.com/
Offline ArieMedia - 01/07/2010 19:12
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
WeedSide schreef:
http://cmz.zillamedia.nl/
Enkel nog geen upload functie.

Greetz WeedSide  


Warning: fopen(../pages/test.html.html) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/weedside/domains/zillamedia.nl/public_html/cmz/demo1/admin/functions.php on line 411

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/weedside/domains/zillamedia.nl/public_html/cmz/demo1/admin/functions.php on line 412

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/weedside/domains/zillamedia.nl/public_html/cmz/demo1/admin/functions.php on line 413

Warning: fopen(../pages/dir.list) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/weedside/domains/zillamedia.nl/public_html/cmz/demo1/admin/functions.php on line 125

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/weedside/domains/zillamedia.nl/public_html/cmz/demo1/admin/functions.php on line 126

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/weedside/domains/zillamedia.nl/public_html/cmz/demo1/admin/functions.php on line 127

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/weedside/domains/zillamedia.nl/public_html/cmz/demo1/admin/functions.php:411) in /home/weedside/domains/zillamedia.nl/public_html/cmz/demo1/admin/index.php on line 133


Lekker CMS...
Offline WeedSide - 01/07/2010 21:08
Avatar van WeedSide Nieuw lid  en wanneer komt u deze errors tegen ?  
Offline ArieMedia - 02/07/2010 00:04 (laatste wijziging 02/07/2010 00:13)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
WeedSide schreef:
:o en wanneer komt u deze errors tegen ?  
Aanmaken van een nieuwe pagina

En als je een CMS wil uitbrengen, doe dan een stabiele veilige versie.. want deze is totaal niet veilig. (no offence)
Bedankt door: WeedSide
Offline WeedSide - 02/07/2010 10:42
Avatar van WeedSide Nieuw lid Het is al een tijdje terug dat deze gemaakt is  
Nu we bezig zijn met ScriptZilla en CMZ hier ook onder gaat vallen gaan we er binnenkort weer eens naar kijken.
Thankz for notice.

Greetz WeedSide  
Offline ProjectWebdesign - 02/07/2010 21:07
Avatar van ProjectWebdesign Lid Wat ook echt een goed en gratis cms is, is: http://www.cmsmadesimple.org/
Veel modules voor te vinden en stukken beter dan Joomla.
Offline karel - 03/07/2010 08:04
Avatar van karel HTML interesse Kan je Wordpress of modxcms makkelijk integreren in een bestaande website ?
Bestaan deze programmas ook in het nederlands ?
Offline ProjectWebdesign - 03/07/2010 13:06
Avatar van ProjectWebdesign Lid Wordpress weet ik niet. Maar de link die ik gaf heeft een bepaald frontend systeem wat je in elke HTML pagina kan inbouwen. Je moet je er zelf alleen even in verdiepen.
Offline gnotrgnotr - 03/07/2010 17:11 (laatste wijziging 03/07/2010 17:11)
Avatar van gnotrgnotr Nieuw lid joomla  
Offline karel - 05/07/2010 20:21
Avatar van karel HTML interesse Nee joomla vind ik te complex om in een bestaande website in te bouwen ?
Het moet gebruiksvriendelijk en makkelijk in te bouwen zijn in een bestaande website.
Offline Jelmerholland - 06/07/2010 00:12
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Als je toch zoiets basics zoekt. Waarom bouw je dan niet zelf gewoon iets? Leer je ook nog is php van Ik gebruik gewoon CKeditor om tekst mooi en makkelijk toe te voegen, voor de rest.. alles zelf gemaakt op mijn site (qua CMS)
Offline WouterPSV - 08/07/2010 00:03
Avatar van WouterPSV Lid Aanvulling op Jelmer!

Een eerste CMS is nooit goed! Tenzij je heel goed bent. Maar als je een gemaakt hebt vraag dan andere mensen om het te testen hierdoor kun je verbeteringen aanbrengen zo tot een goed eigen CMS te komen.

Je kunt eigen opties toevoegen en opties die een OpenSource heeft die je niet nodig bent kun je lekker weg laten.

Suc6^^
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s