login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[pgsql] phppgadmin werkt niet (Opgelost)

Offline Raze - 07/04/2010 19:45 (laatste wijziging 07/04/2010 19:51)
Avatar van RazePHP beginner ik heb deze tutorial gevolgd om postgresql/phppgadmin te installeren op xampp: http://practica...l-and.html.

Echter, wanneer ik naar http://localhost/phppgadmin ga, krijg ik een error 404. Wat kan de fout zijn? Ik heb alles gedaan wat in de tutorial stond, mijn harde schijf is NTFS.

EDIT: ik heb het nu toch aan de gang gekregen, maar krijg nu de volgende foutmeldingen:

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in C:\xampp\phpPgAdmin\classes\Misc.php on line 344

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at C:\xampp\phpPgAdmin\classes\Misc.php:344) in C:\xampp\phpPgAdmin\libraries\lib.inc.php on line 56

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at C:\xampp\phpPgAdmin\classes\Misc.php:344) in C:\xampp\phpPgAdmin\libraries\lib.inc.php on line 56

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\xampp\phpPgAdmin\classes\Misc.php:344) in C:\xampp\phpPgAdmin\classes\Misc.php on line 361

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Jelmerholland - 07/04/2010 20:24
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Kennelijk zit er een fout in de Misc.php on line 344 

Hij zegt dat de headers allready sent zijn, dus kennlijk probeerd ie daar wat te verzenden (wat niet kan)
Offline Joost - 07/04/2010 20:28
Avatar van Joost PHP expert Heb je de nieuwste versie van PHPPgAdmin? Hij geeft namelijk aan dat er iets wordt gebruikt dat deprecated is .. 
Offline Raze - 07/04/2010 20:29 (laatste wijziging 07/04/2010 20:29)
Avatar van Raze PHP beginner wat de fout betekend weet ik wel, alleen, hoe komt dat in phppgadmin??

ik heb gewoon phppgadmin gedownload van sourceforge en geinstalleerd.

Ik ga nu proberen een vorige versie te installeren.

@joost: ja de nieuwste versie (toch volgens sourceforge)
Offline genkstar - 07/04/2010 20:41
Avatar van genkstar Nieuw lid op die regel staat $var = & new Classname();
vervang die door $var = new Classname();
Offline Raze - 07/04/2010 22:16
Avatar van Raze PHP beginner maakt niets uit, nog steeds een error.

Maar ik heb al iets anders ontdekt: pgadmin III, leuk programma, ben het nu aan het uitproberen, en m'n queries werken. Ik denk dat ik dat ga gebruiken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s