login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

phpBB3 PM sturen buiten het forum (Opgelost)

Offline Zappien - 29/03/2010 16:26
Avatar van ZappienNieuw lid Hallo allemaal,

Nu heb ik een beetje liggen rond neusen in de scipts van phpBB3 maar kan het niet werkend krijgen.

De bedoeling is dat ik van buiten het forum een pm wil sturen naar het pm systeem van phpBB3, en naar de juiste gebruiker. Heeft hier iemand een idee of dit al eens gedaan?

ik gebruik deze twee, phpbb_privmsgs en phpbb_privmsgs_to om gegevens in te plaatsen via een ander formulier. Wat niet gelezen is komt in folder -3 dacht ik, zo zie ik het toch al ik wel met phpBB een pm stuur. Maar telkens ik dus een PM stuur buiten het forum dan zie ik het nie al nieuw bericht, of kan ik het gewoon nergens vinden. de msg_id's klopt en de werking volgens mij ook.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Nico

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 29/03/2010 16:40
Avatar van Koen PHP expert Als ik jou was zou ik eens een kijkje nemen naar ./includes/ucp/ucp_pm.php, ./includes/ucp/ucp_pm_compose.php, ./includes/ucp/ucp_pm_options.php, ./includes/ucp/ucp_pm_viewfolder.php en ./includes/ucp/ucp_pm_viewmessage.php. 
Bedankt door: Zappien
Offline Zappien - 29/03/2010 16:50 (laatste wijziging 29/03/2010 19:49)
Avatar van Zappien Nieuw lid Hey bedankt Koen.

Mijn eerste keuze was ook ucp_pm_compose.php en ik was op zoek naar INSERT maar ik zie niet direct waar het zou kunnen staan. Die andere die je gaf heb ik nog niet bezien en heb ik juist even snel gedaan, maar denk niet dat het daar tussen staat. Zal nog even verder zien  

* EDIT: nog steetds niets gevonden 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s