login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

records bewerken

Offline psfan - 07/03/2010 12:51
Avatar van psfanNieuw lid ik heb een script van adobe om een record te bewerken maar ik vraag me af hoe je een record kan selecteren want nu selecteerd hij automatisch de laats toegevoegde
ik wou dus dat ik een artikel in dit geval kan selecteren en die vervolgens bewerken en niet gewoon de laats toegevoegde de code

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 07/03/2010 13:16
Avatar van Martijn Crew PHP als je een wachtwoord op je code zet, kunnen we niet zoveel hae ;)

je kunt bij een query de WHERE gebruiken, en dan doe je "WHERE id=123" en dan 123 veranderen naar je eigen getal of variabel
Offline Jelmerholland - 07/03/2010 14:25
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Denk er wel aan om je variabele die je in je WHERE id = [] zet, dat je die escaped met mysql_real_escape_string(), (dit alleen als je 'm binnen haalt met een $_GEt (wat overigens bijna altijd het geval is), maar je moet dit wel doen, anders heb je een lek die heel erg verkeerd uit kan pakken in sommige scripts)
Offline psfan - 07/03/2010 15:57
Avatar van psfan Nieuw lid ok ik snap half wat jullie bedoelen (ben nl. nog niet zo goed met php enzo) maar ik zal het script nu wel ff goed posten
klik hier
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s