login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Gezocht: gratis groot gastenboek script met admin

Offline Gust - 17/02/2010 15:45
Avatar van GustMySQL interesse Ik gebruik sinds een paar jaar het gastenboek van http://www.alexguestbook.net/ waar je het gratis kunt downloaden en kunt spelen met 100-den voorkeuren. Er is een forum waar je plugins en skins kunt downloaden. Maar ik ben dit gastenboek een beetje moe, en krijg het ook niet in css geintegreerd.

Daarom dat ik op zoek ben naar een nieuw groot gastenboek met admin, reclamevrij en gratis, en waar je eveneens zoveel mogelijkheden hebt.

Ik zoek geen gastenboek die je alleen in een cms kunt plaatsen zoals joomla, maar die je in een zelfgemaakte website kunt plaatsen.

Kent er iemand zo iemand een gastenboek?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline larssy1 - 17/02/2010 15:52
Avatar van larssy1 MySQL beginner op sitemasters staan er wel dergelijke gastenboeken. Misschien dat je dat eerst even kunt bekijken =)
Weet niet precies meer welke functies ze hebben.

En anders, zelf een gastenboek in elkaar zetten is ook niet al te moeilijk =)
Offline Gust - 17/02/2010 16:42
Avatar van Gust MySQL interesse Die van sitemasters heb ik al allemaal bekeken, maar deze zijn meestal beperkt tot enkele pagina's, en kun je niet vergelijken met het gastenboek in het voorbeeld.

En zelf een gastenboek maken is al helemaal geen optie. Is niet moeilijk, maar dan wordt het een basis gastenboek zonder opties
Offline larssy1 - 17/02/2010 16:43
Avatar van larssy1 MySQL beginner Hehe, ik heb een keer voor een sinterklaas project (Opdracht van uit mijn school waarvoor ik betaald kreeg) een gastenboek gemaakt, met admin opties =)

Hierin stond alles netjes op een rij, en kon je berichten aanpassen, verwijderen en berichten zoeken op IP of gebruikers =)

Weet niet of dit iets is dat je zoekt..
Offline Gust - 17/02/2010 16:51
Avatar van Gust MySQL interesse Nog meer dan dat, larssy1  
Offline nick5556 - 17/02/2010 16:58
Avatar van nick5556 PHP beginner Wat heb je nog meer allemaal nodig? Wat voor functies moeten er nog bij?
Offline Jelmerholland - 17/02/2010 17:10
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Ik ga m'n eigen maken Ben nog aardig leek in php en mysql, maar ik vind 't echt superbruut om te doen 

Ik ga proberen om die van mij de volgende functies te geven:
-Admin
-Eerst volgende bercht e-mail notificatie
-Bad-words check
-En nog wat van die shit 

Als je contact met me zoekt, dan houd ik je op de hoogte wneer die af is, dan zal ik dan is over denken of je 'm krijgt (mits je reclame van mij erbij zet natuurlijk  )
Offline TotempaaltJ - 17/02/2010 20:40
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse
Gust schreef:
Nog meer dan dat, larssy1  
Wat wil je nou? Een forum of een gastenboek? 
Offline Gust - 18/02/2010 13:37
Avatar van Gust MySQL interesse Goed voor jou, Jelmerhollan, maar ik zoek op korte termijn een gastenboek. En zoals ik eerder zij: eentje zonder reclame

Kent er niemand toevallig gewoon een link naar een leuk gastenboek?
Offline Stijn - 18/02/2010 13:43
Avatar van Stijn PHP expert samenwerken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s