login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Register LAN-script gevraagd!

Offline Bigone - 14/01/2005 19:14
Avatar van BigoneNieuw lid Na eindeloos zoeken ben ik er nog niet aan uit geraakt, ik zoek een simpel php (eventueel sql) scriptje om op een xoops site te draaien (de integratie is geen probleem) om mensen in te schrijven dmv een registratieformulier en een daaropvolgende validationmail. Vervolgens moet je de mensen die ingeschreven hebben in een lijst kunnen zien... Vele lan-sites gebruiken dit systeem, maar zijn dan ook voorzien van een php-freak, hier zit enkel een nOOb die wat standaard php kent ...

help!

Grtz. Bigone

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline twopeak - 14/01/2005 19:37
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
ik weet niet wat een xoops script is, maar wat jij vraagt komt neer op een simpel member systeem.

Het zou niet al te moeilijk moeten zijn om het zelf te maken, als je je zelf een minimum in php verdiept...
Je moet een database systeem gebruiken (ik raad je niet aan om hiervoor alles in bestanden te gaan opslaan) zoals mysql.
Offline Bigone - 14/01/2005 20:15
Avatar van Bigone Nieuw lid Heb je hier geen scriptje voor of zo? want m'n basis van php is wel erg basic  en xoops is zoiets als phpnuke maar dan meer dynamisch... site: http://www.bigone.pixelhosting.net/lan , register script van xoops kan ik niet aanpassen voor custom forms bij de registratie zodat het infeite waarloos wordt...
Offline Drieske - 14/01/2005 22:34
Avatar van Drieske Lid kijk op http://www.game...ijfsysteem/ ... als je daar je lan registreerd kan je daar gratis een inschrijvingsscript downloaden... Je moet maar is kijken... Daar kan je ook de status aanpassen of ze betaald hebben of niet enz...

Hier even de specs van scriptje:

Een uitvoerig getest, solide systeem, duidelijk voor iedereen
Meer dan 29.500 GPN'ers kunnen zich direct inschrijven voor je lanparty.
Anderen kunnen zich in een minuutje bij GameParty.net registreren.
Gemakkelijk beheersysteem met:
Andere items naast tickets alleen
Meerdere betalingsperiode's
Groepsinschrijvingen
Tafelreserveringssysteem
Zowel Engelse als Nederlandse inschrijfprocedure
Veel configureerbare opties voor bijv. de deelnemerslijst
Aanpasbare layout, dmv statische templates of dynamische templates, geladen van een externe server
Mailer met ondersteuning voor HTML
Mogelijkheid tot stellen van vragen aan bezoekers
Statistieken op je eigen site dmv SOAP of Javascript
Tafelblaadjes generator
Je hoeft niks te programmeren, je hoeft alleen maar HTML te kennen
Je server hoeft geen scriptmogelijkheden of een database te hebben
Onzichtbaar geïntegreerd met je eigen website. Alles gebeurt in jouw eigen layout.

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2026 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.212s