login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

kan ik ledensysteem aan forum koppelen

Offline jaccodaganst - 02/05/2009 10:39
Avatar van jaccodaganstNieuw lid beste,
ik heb : ditinlogsysteem. nu wil ik graag de leden in dat inlogsysteem kopelen aan een phpbb forum. dat ze zelde gebruikersnaam hebben en wachtwoord. ik weet niet of dit kan maar hoop het wel. dus mijn vraag is hoe doe ik dit 

mvg

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline bas1995 - 02/05/2009 10:49
Avatar van bas1995 Onbekend volgens mij is dat vrijwel onmogelijk
Offline svloeberghs - 02/05/2009 11:13
Avatar van svloeberghs Nieuw lid
bas1995 schreef:
volgens mij is dat vrijwel onmogelijk

dat is vrijwel zeer mogelijk. Ge moet het gewoon kunnen. Wat jij blijkbaar niet kan.. & ik zeg hierbij ook niet dat IK het WEL kan
Offline kickasgamer - 02/05/2009 23:11
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde het lijkt me logischer dat ja het inlog gebeuren laat doen via het phpBB forum en je login systeem aanpast aan het phpBB forum

ja leden overplaatsen kan je miss via een select/insert into query doen als je hun namen en passwords wilt bij houden, maar het enige probleem gaat dan zijn dat je encryptie van de passwoorden gelijk moet zijn aan die van phpBB

je kan natuurlijk iedereen overplaatsen en een random password geven en dat naar hen toesturen zodat ze kunnen inloggen en dit wijzigen
Offline Koen - 02/05/2009 23:46
Avatar van Koen PHP expert Of gewoon het wachtwoord encrypten van zodra ze de eerste keer inloggen? Zo heeft phpbb het probleem bij de conversie van phpbb2 passwords naar de encryptie in phpbb3 opgelost 
Offline Josaus - 31/10/2009 21:29
Avatar van Josaus Nieuw lid Kijk in je phpBB config files en je komt vanzelf wel een paar dingen tegen van wachtwoorden. Ik ken mensen die dit gedaan hebben en ga het zelf ook proberen maar nu weet ik het NOG niet. Ik hou je op de hoogde!
Offline Joost - 31/10/2009 21:50
Avatar van Joost PHP expert Hoezo oude koeien uit de sloot halen?  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s