login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Iedere dag updaten

Offline mickeyg - 11/04/2009 02:10
Avatar van mickeygNieuw lid Hallo, ik heb een rate script gemaakt. maar nu wil ik dat hij iedere dag weer op 0 gaat in iedere categorie (evt tabel deleten en opnieuw installeren.. of alles gewoon weer op 0 zetten)

heeft iemand een voorbeeld hoe ik iedere dag om 24u alles kan resetten?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 11/04/2009 02:12
Avatar van Koen PHP expert Google.be: Cronjobs
Offline mickeyg - 11/04/2009 02:16
Avatar van mickeyg Nieuw lid ZO! dat was snel! ik wist de benaming niet, bedankt daarvoor! dit werkt op iedere server?
Offline Joost - 11/04/2009 16:12
Avatar van Joost PHP expert Wanneer je DirectAdmin/Plesk/.. (meeste contorlepanelen wel denkik) hebt, ja. Anders moet je SSH toegang hebben.  
Offline Threetimes - 11/04/2009 18:45 (laatste wijziging 11/04/2009 19:00)
Avatar van Threetimes PHP beginner
mickeyg schreef:
ZO! dat was snel! ik wist de benaming niet, bedankt daarvoor! dit werkt op iedere server?
Op windows-servers word dit heel lastig, tenzij je alles zelf beheert. Linux/BSD/... zijn daar makkelijker in. De output van phpinfo() kan helpen.

Als je niet weet of/hoe je server dit kan doen, kan je mischien je router (thuis) instellen om dagelijks een bepaald script aan te roepen (met een wachtwoord) dat vervolgens alles op nul zet.

Als je weet welk merk/moder router je hebt kan ik je daarmee helpen.

Edit: als je thuis een pc 24/7 hebt draaien kan dat ook.
Offline maigel - 11/04/2009 18:48
Avatar van maigel PHP beginner meestal zijn webservers wel linux, windows kost geld, is minder stabiel en draait zwaarder op system resources. Alleen maar nadelen voor providers. Daarom is windows hosting over het algemeen ook veel duurder
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s