login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

een eigen .nl.ae of .nl.tt of .nl.tp domein maken maar dan... (Opgelost)

Offline mothh - 14/03/2009 16:01
Avatar van mothhOnbekend hoe moet je een eigen .nl.ae of .nl.tt of .nl.tp domein maken
als je een eigen wilt hebben dus bijvoorbeeld .nl.dd of iets dergelijk?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 14/03/2009 16:08
Avatar van Koen PHP expert Herformuleer alsjeblieft je vraag op een duidelijke manier.

Uit wat ik nu kan opmaken, bedoel je misschien http://www.joynic.com/?
Offline mothh - 14/03/2009 16:21
Avatar van mothh Onbekend nee dat bedoel ik niet ik bedoel dat je een eigen ding kan maken dus een nog niet bestaande en die openbaar maken
Offline roberini - 14/03/2009 18:34
Avatar van roberini HTML beginner www.sidn.nl

daar kan je een eigen tld regelen. Is alleen onbetaalbaar voor particulier gebruik.
Offline Jas_per_post - 14/03/2009 22:14
Avatar van Jas_per_post JS interesse wil je www.nl.ae gaan gebruiken of www.ietsleuks.nl.ae?

Voor het laatste zul je moeten zijn bij de eigenaar van www.nl.ae (meestal te vinden op, inderdaad www.nl.ae) en als die toevallig subdomeinen uitdeelt, dan kun je zo'n adres krijgen. Als dat niet zo is, dan kun je het vragen aan de eigenaar, maar dan acht ik je kans op succes niet heel groot. Krijg je een nee, dan heb je gewoon pech, dan is er geen enkele manier om het te krijgen.

Voor www.nl.ae zit het anders in elkaar en mag je je portemonnee al wel te voorschijn halen.
Offline roberini - 14/03/2009 22:27
Avatar van roberini HTML beginner nee kijk. HIj wil het volgende. www.hierdesite.haha

waar haha zijn eigen TLD moet voorstellen. Maar dat is "way to much money" voor particulier gebruik
Offline Koen - 14/03/2009 22:32
Avatar van Koen PHP expert Je kan dit het beste doen door een korte domeinnaam te registreren, bijvoorbeeld www.bla.nl. En dan een wildcard *.bla.nl toevoegen die doorlinkt naar de pagina die de correcte gebruiker inlaadt aan de hand van het subdomein. (Dit kan je zowel met php als htaccess doen)
Offline Aar - 15/03/2009 00:01
Avatar van Aar PHP interesse
roberini schreef:
www.sidn.nl

daar kan je een eigen tld regelen. Is alleen onbetaalbaar voor particulier gebruik.

Dikke lol, SIDN beheert de .NL tld's, en heeft niks met nieuwe TLD's te maken.
Offline roberini - 15/03/2009 09:10 (laatste wijziging 15/03/2009 09:11)
Avatar van roberini HTML beginner
Aar schreef:
[..quote..]
Dikke lol, SIDN beheert de .NL tld's, en heeft niks met nieuwe TLD's te maken.


Klik

[edit]

niet goed gelezen, kan bij de ICANN aangevraagd worden
Offline mothh - 15/03/2009 12:49
Avatar van mothh Onbekend oke bedankt uit dit topic begrijp ik dus dat dit een duren zaak is en er niet aan moet beginnen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s