login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

XML - PHP - MYSQL

Offline glenn2009 - 06/03/2009 11:57
Avatar van glenn2009Nieuw lid
dit is een stukje xml die ik in de database moet krijgenPlaatscode: 108132 dit stukje code moet ik in de database zien te krijgen..   alleen dit lukt me niet helemaal ik heb van alles geprobeert. geen idee waar ik moet beginnen. ik heb tutorials gelezen maar daar is xml allemaal erg simpel en kort van.

hopelijk kan iemand mij hierbij helpen om de juiste gegevens in de juiste rij te krijgen.

groet glenn

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ultimatum - 06/03/2009 12:36
Avatar van Ultimatum PHP expert Zover ik zie is het een stuk van openoffice xml. Kijk hier eens naar, dit zet xml om naar html, misschien kan je het ombouwen naar mysql queries. http://www.phpclasses.org/browse/package/2586.html En anders staan er nog wel meer classes op voor openoffice want ben er een stuk of 5 tegen gekomen geloof ik.
Offline glenn2009 - 06/03/2009 13:04
Avatar van glenn2009 Nieuw lid ja maar ik heb dus totaal geen verstand van classes
dus dat ombouwen kan ik wel vergeten.
ik heb wel verstand van php.
Offline Ultimatum - 06/03/2009 14:01
Avatar van Ultimatum PHP expert Dan zie ik 2 mogelijkheden, of je even verdiepen in classes, zo moeilijk is het niet, het is gewoon een collectie van functies als je het heel simpel bekijkt. Of je moet even op phpclasses.org zoeken naar een class die wel doet wat jij wilt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.158s