login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

data blijft niet in form staan (Opgelost)

Offline Johaninho - 03/02/2009 11:11
Avatar van JohaninhoNieuw lid Hoi,

Na een submit blijft mijn data niet in een form staan (wat ik ergens wel kan begrijpen ivm het postback verhaal), maar ook wanneer er velden niet zijn ingevuld, er vervolgens een melding wordt gegeven boven het formulier, wordt de data evenzeer gewist uit het formulier.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Googlen was niet succesvol (ik vermoed dat ik verkeerd google, ik ben namelijk gewoon om met asp.net te werken, waarin het allemaal wat eenvoudiger is voor mij, omwille van de ervaring).

Alvast bedankt.

Mvg,

Johan

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 03/02/2009 11:23
Avatar van marten Beheerder Heb je wat voorbeeld code? Dus de code hoe je je formulier opmaakt en submit.

Denk aan de lappen code en code tags!
Offline Arnold - 03/02/2009 11:57
Avatar van Arnold Nieuw lid Het handigst is als je standaard de form values op de postwaarden ervan zet.

  1. echo '<input type="text" value="' . (isset($_POST['test'] ? $_POST['test'] : '') . '" name="test" />';
Offline ranco - 03/02/2009 13:40
Avatar van ranco PHP gevorderde Misschien is het dan verstandig om met sessies te gaan werken.
Alle waardes in je form sla je op in sessies... dit doe je dan op de pagina die na je form komt. Vervolgens geef je value op je form inputvelden als volgt aan:

  1. <input value='".$_SESSION["Zelfopgegeven_Naam"]."'>


Kijk hier op sitemasters anders eens naar sessies. Dan wordt je meer duidelijk.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s