login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Script voor architectendatabase gezocht

Offline Dequal - 30/12/2008 17:16
Avatar van DequalLid Beste,

ik wil een soort architectendatabase opstarten voor mijn mede-studenten Architectuur en daarom zoek ik een script om dit te kunnen doen.

Het is de bedoeling dat ik een pagina krijg met een hele lijst architecten. Druk je op de architect zijn naam, dan komen al zijn bouwwerken tevoorschijn. Druk je op een bouwwerk dan kan je er foto's van bekijken en wat informatie erover.

In de eerste plaats zoek ik naar een reeds bestaand script, want dat zou natuurlijk handig zijn.

Liefst iets waarmee je via een adminpaneel zelf architecten, bouwwerken, foto's, informatie, e.d. kan toevoegen.

Kent iemand zo'n script of een combinatie van enkele scripts?

Alvast bedankt!

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline timmie_loots - 30/12/2008 19:27
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Je vraagt nu om een redelijk specifiek systeem. Ik denk dat je op een site als www.hotscripts.com eens moet kijken naar scripts waarmee je een artiestendatabase bij kunt houden. Dat is namelijk vergelijkbaar (architecten -> bouwwerken -> informatie t.o.v. artiesten -> albums -> albuminformatie). Het is dan waarschijnlijk een kwestie van wat tekst veranderen.

Als je dat niet zelf gaat lukken dan ontkom je er eigenlijk niet aan om hier iemand voor te betalen.
Offline Dequal - 31/12/2008 13:31
Avatar van Dequal Lid Okay bedankt. Zal zeker eens rondneuzen daar.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s