login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Login script problemen (Opgelost)

Offline coybot - 15/10/2008 20:21
Avatar van coybotNieuw lid Mijn database naam is:
177306_bigcow
Mijn login script geeft dit aan":
Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/www/sweetcrime.onlinewebshop.net/config.php on line 4

Warning: mysql_select_db(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/www/sweetcrime.onlinewebshop.net/config.php on line 5

Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established in /home/www/sweetcrime.onlinewebshop.net/config.php on line 5

Warning: mysql_query(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/www/sweetcrime.onlinewebshop.net/login.php on line 9

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/www/sweetcrime.onlinewebshop.net/login.php on line 9
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)

Die had ik zelf gemaakt... dus mijn vraag is, zou iemand een werkend login script kunnen maken en de pagina waar hij komt wanneer hij inlogd op komt die ik zelf aanpas. maar kunnen jullie config.php login.php en signup.php voor mij maken. mijn username is:
177306_bigcow

Op de plekken waar mijn wachtwoord meot staan moet je neer zetten WACHTWOORD155 daar zet ik mjin wachtwoord.
Alvast bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline mitshell - 15/10/2008 20:29
Avatar van mitshell Nieuw lid je kan gewoon niet verbinden met mysql
Offline coybot - 16/10/2008 09:34
Avatar van coybot Nieuw lid en hoe komt dat?
Offline Diko - 16/10/2008 13:17
Avatar van Diko PHP interesse zet achter mysql_connect() eens 'or die(mysql_error());'

Dan krijg je de foutmelding van mysql te zien.. die verklaard misschien hoe dat komt... dat kunnen wij vanaf hier natuurlijk niet ruiken
Offline marten - 16/10/2008 13:53 (laatste wijziging 16/10/2008 13:53)
Avatar van marten Beheerder Dit lijkt me een installatie probleem.

Doorzoek eens wat topics voor de oplossing:

http://www.goog...ysqld.sock

Kom je er niet uit en blijf je bij je standpunt om te vragen of iemand het wil maken verwijs ik je naar:

http://www.site...amenwerken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s