login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

wedstrijdsysteem

Offline FFunpage - 08/12/2007 01:01
Avatar van FFunpageNieuw lid Ik ben dus op zoek naar een systeem omdat ik binnenkort een wedstrijd ga organiseren op men website.

Het systeem moet het volgende kunnen:
- bezoekers zich laten registreren
- per bezoeker word er automatisch een link aangemaakt die de gebruiker kan doorgeven en per klik krijg hij een x aantal punten.
- per bezoeker word er automatisch een link aangemaakt via dewelke andere mensen zich kunnen registreren, ook dan krijgt de gebruiker een x aantal punten
- alle geregistreerde gebruikers weergeven gerangschikt op aantal punten met een afbeedling per gebruiker van bv 75x75px
- bezoekers van de site kunnen ook stemmen door op een afbeelding te klikken van een van de gebruikers

Ik ben zelf geen held in scripten. Ik kan juist de basis.

Iemand die weet waar ik dit kan vinden.
(ps: ik weet dat het mogelijk is met een bv drupal maar ik wil geen gebruik maken van een cms vanwege de iets minder uitgebreide mogelijkheden qua layout omdat ik niet echt goed ben in theme's maken)

Mvg

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stefan14 - 08/12/2007 05:16
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde dit is toch wel een vrij specifiek script, denk niet dat je dat zomaar ergens zult vinden.

Maar met 'basiskennis' kun je dit systeem prima maken, en eventueel leer je nog wat bij, opzich is het niet bijzonder moeilijk te maken.
Offline SilVeX - 08/12/2007 12:01
Avatar van SilVeX HTML beginner Je zou een "dealer script" kunnen gebruiken. . .

Daarmee heb je in ieder geval het systeem van die kliks en het registeren etc. Volgens mij zijn er ook dealer script met een "refferal" script erin.
Offline zointer - 08/12/2007 12:27 (laatste wijziging 08/12/2007 12:28)
Avatar van zointer HTML gevorderde Hier tussen eens kijken
http://www.hots...eField.y=6
http://www.hots...Field.y=12

edit: en een script aan jouw wensen zal je niet altijd vinden 
Offline FFunpage - 08/12/2007 13:17
Avatar van FFunpage Nieuw lid alvast bedankt 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s