login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Admin-panel maken

Offline Jeurdi - 12/09/2007 18:12
Avatar van JeurdiNieuw lid Goeden avond,

Ik heb een database script hier die goed werkt qua systeem. Alleen is er een probleem, en dat is dat ik via het control-panel artikelen moet toevoegen.. Dus in mijn database.

Nu wil ik daarbij een admin panel erbij maken. Is hier een soort van tutorial voor, of heeft iemand hier een script voor?

Ik heb wel een ander script (game script) waar een admin panel in zit.. Ik weet niet of dit te combineren is?

Alvast bedankt!

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DMM - 12/09/2007 18:19
Avatar van DMM PHP beginner * Om je Admin-paneel te beveiligen, kun je dit script gebruiken: http://www.site...&id=85

* Om het Admin-gedeelte voor je artikelen te maken zou ik eens een kijkje nemen in tussen de (PHP)-scripts, meer bepaald onder de categorie nieuwssystemen.

Succes!
Offline Jeurdi - 12/09/2007 19:25
Avatar van Jeurdi Nieuw lid Kijk, ik moet een systeem maken, waar ik moet zeggen via een script.. Voeg dit wat ik nu invul in dit input balkje, moet hij via een code in een database die gegevens in de database zetten..

Is dit moeilijk?
Offline WimJ - 12/09/2007 21:41
Avatar van WimJ Grafische gevorderde neen dat is basic ;)

kijk eens tussen tutorials in sectie PHP of MySQl naar een tutorial over invoer verwerken met een formulier naar een database ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s