login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Forum

Offline SomaQan - 29/08/2007 14:26 (laatste wijziging 29/08/2007 23:19)
Avatar van SomaQanPHP beginner Ik ben met een forum bezig, alleen heb ik een probleem. Ik wil dat als er gereageerd wordt in een topic dat dit topic weer bovenaan komt. Alleen de reactie's worden in de table "reactie" geplaatst en de topic + firstpost in table "topic".

Iemand die weet hoe ik het kan oplossen ?

Script
Plaatscode: 6464

titjes schreef:
Alles wat in het vet staat zijn spellingsfouten of foute constructies. Let hier in het vervolg op!

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 29/08/2007 14:40
Avatar van Wim Crew algemeen met een join? en dan op reacties.postdate sorteren en een GROUP BY gebruiken. Als je nu in de tut sectie gaat kijken en een beetje probeert kom je er vast en zeker uit
Offline tbsites - 29/08/2007 18:53
Avatar van tbsites Onbekend Ongeveer zo:

Je maakt eerst een kolom met als naam bevoorbeeld postdate en als veld DATE(ik weet niet of je dit al wist).

En dan gewoon SELECT * FROM database ORDER BY postdate DESC


  1. SELECT * FROM DATABASE ORDER BY postdate DESC
Offline SomaQan - 29/08/2007 19:32
Avatar van SomaQan PHP beginner Opgelost met een UPDATE Query.
Offline vechtertje0 - 29/08/2007 20:23
Avatar van vechtertje0 Lid Al die spellingsfouten die titjes heeft aangeduid, wat is daar allemaal fout aan? Het is toch EEN forum? En je mag een zin toch met Ik beginnen. Of heeft titjes het al verbeterd? Waarschijnlijk wel.
Offline zointer - 29/08/2007 20:36
Avatar van zointer HTML gevorderde
vechtertje0 schreef:
Al die spellingsfouten die titjes heeft aangeduid, wat is daar allemaal fout aan? Het is toch EEN forum? En je mag een zin toch met Ik beginnen. Of heeft titjes het al verbeterd? Waarschijnlijk wel.

Was me ook opgevallen 
titjes schreef:
Alles wat in het vet staat zijn spellingsfouten of foute constructies; Let hier in het vervolg op!

Vermeld nergens dat deze zijn verbeterd?
Zegt enkel dat deze fout zijn.
Offline Dark_Paul - 29/08/2007 20:40
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Hij heeft ze ook verbeterd. Alles wat hij vetgedrukt heeft, heeft hij ingevoegd of gewijzigd (bijvoorbeeld een hoofdletter aan het begin van de zin). Lijkt me logisch toch?
Maarja, daar gaat dit topic niet over.
Offline Abbas - 29/08/2007 23:21
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Inderdaad, alles wat in dik staat had ik al verbeterd. Er waren schandalige fouten terwijl het in de regels staat om AN te gebruiken! Nu terug ontopic... 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s