login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ik krijg een error bij mijn training script

Offline SomaQan - 26/05/2007 21:21
Avatar van SomaQanPHP beginner Ik ben met een spel bezig maar ik krijg een error die ik niet op kan
lossen

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE gebruiker_id ='1'' at line 1

Script
http://www.plaatscode.be/5452/


Iemand een idee ?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline tokkieteam - 27/05/2007 08:17 (laatste wijziging 27/05/2007 08:18)
Avatar van tokkieteam Nieuw lid regel 9 staat nu

$sql = mysql_query("SELECT * FROM `gebruiker` WHERE `gebruiker_id` ='".$id."' LIMIT 1") or die(mysql_error());

probeer eens

$sql = mysql_query("SELECT * FROM `gebruiker` WHERE `gebruiker_id` ='".$id."'") or die(mysql_error());

:cool: [code]
Offline Voldemort - 27/05/2007 10:45
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Je mag denk ik geen spaties gebruiken:

  1. `gebruiker_id` ='".$id."'


==>

  1. `gebruiker_id`='".$id."'
Offline SomaQan - 27/05/2007 10:51
Avatar van SomaQan PHP beginner Het is opgelost

Regel 46
  1. <?php
  2. mysql_query("UPDATE gebruiker SET idgok = (DATE_ADD(NOW(), INTERVAL 60 MINUTE) WHERE `gebruiker_id` ='".$id."'") or die(mysql_error());
  3. ?>


Moest zo zijn
  1. <?php
  2. mysql_query("UPDATE gebruiker SET idgok = DATE_ADD( NOW(), INTERVAL 60 MINUTE) WHERE `gebruiker_id` ='".$id."'") or die(mysql_error());
  3. ?>


Ik had nog een vraag hoe kun je zeg maar een teller gebruiker bij de INTERVAL ik heb hem nu op 60 Min staan en ik wil zeg maar z'n teller dat 60 Min aftelt
Offline ikkedikke - 27/05/2007 11:19
Avatar van ikkedikke PHP expert Wil je dat er in de database afgeteld wordt?! dat is meestal niet de bedoeling van zo'n ding.
Wat je wel kan doen is naar de tijd die in de database staat aftellen.
Daarvoor staan een paar mooie scripts in de database hier. (Niet gecontroleerd maar die zijn er zoveel dat ze er hier ook wel 1 hebben.)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.2s