login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

chat in je website

Offline Warbringer - 12/03/2007 14:19
Avatar van WarbringerOnbekend Weet iemand toevallig een GOED werkend chat script voor je website? een 'gratis' scriptje. Wel een beetje leuk, dus dat je zelf ook een private room en zo kunt maken. Beetje mIRC idee maar niet zo gek uitgebreid dan zeg maar.

Groetjes!

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wave6 - 12/03/2007 14:20
Avatar van Wave6 PHP beginner Nou ja in ieder geval niet met php ik denk dat je daar java voor moet gebruiken.
Offline webstab - 12/03/2007 14:21
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Met IRC? Of is dat geen goed idee?
Offline bobby - 12/03/2007 14:23
Avatar van bobby Nieuw lid weet niet dat je hier veel aan hebt maar mss met deze link

http://www.site...amp;id=910
Offline Warbringer - 12/03/2007 14:51
Avatar van Warbringer Onbekend dankjewel voor je post maar het is niet echt wat ik zoek.
het idee is meer van uhmm...

je komt op de pagina en logt in op de chat.
je kan gewoon chatten maar ook je 'eigen' prive kamer maken.
smileys mag, hoeft niet. als het niet in php kan mag een andere taal ook wel maar het moet gewoon een makkelijk chat zijn, fullscreen of niet maakt ook niet uit. het liefst wel met een optie voor administrators om te kicken / bannen of iets in die richting.

als je iig maar een 'room' kunt maken zodat je ook 'prive' kunt praten met mensen en de admin(s) kunnen kicken.

Als iemand zoiets wilt maken samen met mij dan is dat ook prima, maar het liefst een script dat ik kan downloaden en e.t. aanpassen ;)
Offline Jero3n - 12/03/2007 15:35 (laatste wijziging 12/03/2007 15:35)
Avatar van Jero3n PHP interesse pjirc, simpel en volgens mij kan je ook smileys, maar dat kan je allemaal instellen

http://www.pjirc.com/main.php

P.S het is met java
Offline ikkedikke - 12/03/2007 15:44
Avatar van ikkedikke PHP expert http://sitemasters.be/?pagina=chat/chat
Offline Jero3n - 12/03/2007 15:51
Avatar van Jero3n PHP interesse volgens mij is dat pjirc.... 
Offline Godlord - 13/03/2007 22:19
Avatar van Godlord PHP gevorderde Die Java rommel is veel te traag voor IE gebruikers en daar moet je ook rekening mee gebruiken... Ik krijg bv. in IE een wit schermpje door zo'n IRC-Java geval maar in FF niet. Misschien gelijk doorsturen naar FireFox website .
Offline Warbringer - 14/03/2007 00:46
Avatar van Warbringer Onbekend dat is way te veel mirc achtig en ik vindt mIRC nogal rotzooi, al die onnodige troep erin en commando's bagger.

gewoon een chat, met whisper mode en e.t. je eigen rooms maken. paar smileys en thats it ;)
Offline HellsChicken - 20/07/2007 09:14
Avatar van HellsChicken Nieuw lid
Godlord schreef:
Die Java rommel is veel te traag voor IE gebruikers en daar moet je ook rekening mee gebruiken... Ik krijg bv. in IE een wit schermpje door zo'n IRC-Java geval maar in FF niet. Misschien gelijk doorsturen naar FireFox website .


Java is geen rommel. Java is de enige taal, waarbij je goede webapplicaties kan maken die ook nog op elk OS werken. (Behalve op de iPhone)

@ Warbringer: Als je iets totaals naar je eisen wilt hebben, zal je dat toch echt zelf moeten maken of geld ervoor neer leggen en het laten maken. pjIRC + een eigen IRC server of een server die niet zo druk is de beste optie als je geen geld hebt, alhoewel je wel de kans hebt dat je voor een eigen IRC server moet betalen.
Offline zointer - 20/07/2007 14:02
Avatar van zointer HTML gevorderde
Warbringer schreef:
Weet iemand toevallig een GOED werkend chat script voor je website? een 'gratis' scriptje. Wel een beetje leuk, dus dat je zelf ook een private room en zo kunt maken. Beetje mIRC idee maar niet zo gek uitgebreid dan zeg maar.

Groetjes!

'Tja gratis

Deze is zo goed als gratis,
FlashChat
Offline Ibrahim - 21/07/2007 12:00
Avatar van Ibrahim PHP expert die is mega vet 
Offline Anoniem - 21/07/2007 13:35
Avatar van Anoniem PHP gevorderde phpMyChat
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s