login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[REQ] Auto Show Script

Offline webrelax - 23/03/2006 09:11
Avatar van webrelaxNieuw lid Hallo,

Ik wil een auto site beginnen waar iedereen zijn mooie auto kan showen en wat hij of zij er mee heeft gedaan. Het moet een soort profielen script zijn alleen dan wat uitgebreider.

Functies:
Profiel Systeem - Man/ Vrouw/ Leeftijd/ Geboortedatum/ Sterrebeeld/ Naam/ Achternaam/ Aantal jaar rijbewijs/ Stad/ Land/ Auto/ Auto Informatie/ Auto Uitbouw Informatie/ Iets over jezelf/ Avatar/ MSN/ E-mail/ Control panel/ Ubbcodes/ nogmeer.
Nieuws Systeem - Met Reacties.
Statistieken pagina - heel uitgebreid
Forum - Voor hulp met je auto 
Soort marktplaats script voor leden die hun auto willen verkopen.
Zoek functie
Ledenlijst
Regels
Prive's berichten sturen
mailen naar elkaar
Linkpartner systeem.
Nog meer leuke extra's

ik wil een maximaal bedrag van 15 euro over maken nadat ik het script het ontvangen.

Groeten Björn

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 23/03/2006 09:15 (laatste wijziging 23/03/2006 09:16)
Avatar van marten Beheerder er bestaat een samenwerken forum ;)

en om heerlijk te zijn geef is 15 euro wel weinig geld voor zo'n script
Offline webrelax - 23/03/2006 09:19
Avatar van webrelax Nieuw lid sorry heb nou niet meer geld tot mijn beschikking
Offline marten - 23/03/2006 09:27
Avatar van marten Beheerder ik wil je als tip geven om sowieso zelf kennis van php / mysql kennis te vergaren. Dit om je script zelf te kunnen aanpassen als er iemand hem gemaakt heeft. Want die zal hem meestal niet qua layout goed leveren ;)
Offline webrelax - 23/03/2006 09:28
Avatar van webrelax Nieuw lid het gaat om de source ik kan wel redelijk php en MySQL alleen dit is te ingewikkeld voor mij een layout heb ik zo gemaakt en ik heb de source er ook zo op ingevoegt het gaat hier puur om de source die ik nodig heb
Offline marten - 23/03/2006 09:30
Avatar van marten Beheerder als je redelijk php/mysql kan waarom maak je dan zelf niet een begin 
Offline webrelax - 23/03/2006 09:31
Avatar van webrelax Nieuw lid omdat dit toch net iets te ingewikkeld is voor mij
Offline BramBo - 23/03/2006 09:43
Avatar van BramBo JS gevorderde Dit klinkt misschien wat slap, maar je kan natuurlijk altijd een forum downloaden. Hiervoor een portal modje downloaden en wat andere modjes om het resultaat te krijgen dat je wil. Wel zal je zelf nog vanalles aanmoeten passen. En je zit met die Copyright notice in je maag die je niet weg 'kan' halen.

Denk aan phpbb/invision zoiets dergelijks..
Offline marten - 23/03/2006 09:44
Avatar van marten Beheerder maar een hoop gezeik , ik probeer je niet te ontmoedigen hoor
Als je na een tijdje denkt hey, er antwoord echt niemand dan sein je me maar in dan wil ik je wel helpen
Offline webrelax - 23/03/2006 09:45
Avatar van webrelax Nieuw lid ja idd dat is een slap id ik wil echt gewoon een eigen script 
Offline vinTage - 23/03/2006 11:06
Avatar van vinTage Nieuw lid http://www.site...amenwerken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s