login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Payment Processors en IPN + Mysql script schrijver gezocht! dringend!

Offline x25viper - 07/11/2005 23:31
Avatar van x25viperNieuw lid Hi

Ik weet niet of ik hier de juiste locatie gevonden heb voor het posten van een job voor iemand, maar here goes.

Is er iemand, of ken je iemand die alles afweet van het schrijven van scripts voor payment processors en mysql?

Ik ben op zoek naar een persoon die mij kan helpen om een aantal scripts te schrijven voor het accepteren van betalingen online en het automatisch activeren van accounts via mysql en php.

Er zijn 4 tot 6 payment processors die ik in gedachte heb. Paypal, Stormpay, Moneybookers en e-Gold zijn daar voorbeelden van.
Het is de bedoeling dat als een betaling is uitgevoert de klant terugkomt naar de site waar hij de betaling heeft opgestart en dan automatisch toegang krijgt tot zijn members account waar hij voor betaalde.

Ik ben bereid hiervoor te betalen, maar wil alleen iemand die dit al eerder heeft gedaan of zeker is dat hij/zij dit gaat kunnen.

Bvb bij Paypal wordt er gebruik gemaakt van een zogenaamde IPN protocol. En het is de bedoeling dat elke payment juist wordt verwerkt.

Indien je meer wilt weten, gelieve mij te mailen of bellen op dennis@mycompanynet.com of +32474429166.

Voorkeur gaat uit naar iemand in België.

Dank voor jullie aandacht.

Met vriendelijke groeten

Dennis De Jong

Ps. Indien dit bericht niet op de goede locatie staat gelieve mij te zeggen waar het dan wel moet staan. Merci.

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.22s