login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Tutorials over pointers

Offline Wave6 - 23/02/2007 10:54
Avatar van Wave6PHP beginner Beste Sitemasters,

Ik wil even soort van mening horen.
Vinden jullie het waardig genoeg en denken jullie er wat aan te hebben als ik een tutorial over de pointers in C++ ga schrijven?
Hebben jullie enige ideen? wat voor een C++ tutorial jullie graag willen zien.

Laat wat van je horen zou ik zeggen.:)

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Voldemort - 23/02/2007 11:24
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Pointers is ok. Maar Dynamisch geheugen is ook heel interessant. Als je onderwerpen zoekt:

http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/

Genoeg om over te schrijven.
Offline Wave6 - 23/02/2007 11:28
Avatar van Wave6 PHP beginner Ja ok Maar het ging mij er om wat willen jullie nu precies kijk iedereen wil natuurlijk het WIN32 API programmeren. Maar dat vind ik zelf nog niet eens zo belangrijk.
Dat WIN32 API dat is gewoon iets wat je pas snapt na een flinke C++ kennis. En aangezien er hier dan wat tutorials missen. Wil ik eens weten waar velen mee vast komen te zitten zodat ik er een tutorial over kan schrijven.
Offline Voldemort - 23/02/2007 11:40 (laatste wijziging 23/02/2007 11:41)
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Pointers en Dynamisch geheugen, daarmee komen er velen vast te zitten.

Verder is WIN32 API niet zo nuttig vind ik, gebruik liever Qt 4.2, die is OS-onafhankelijk en werkt heel goed. Hoewel voor Qt heb je hier al heel veel informatie.
Offline Stefan14 - 23/02/2007 11:57
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde @D_0, ik vind het een goed idee, een tutorial over pointers, ik heb weliswaar een boek over C++ gekocht, en ben ik ook nog lang niet mee klaar, maar die pointers is inderdaad een lastig onderwerp.
Offline Wave6 - 23/02/2007 12:15
Avatar van Wave6 PHP beginner Ok dan zal ik maar is kijken wat ik voor jullie kan betekenen.
Offline Voldemort - 23/02/2007 13:48
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde @Stefan14: Pointers vind ik zo moeilijk niet. Eens je ze door hebt zijn ze heel simpel.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s