login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

FF werkt goed, IE niet :s

Offline Stijn - 31/07/2005 08:06
Avatar van StijnPHP expert hallo

Ik heb ee .Fla gemaakt met daarin een tekstvak en 2 keyframes. In alle 2 de keyframes staat er een dynamic tekstvak met zelfde 'var' nl. tekst

maar in de eerste keyframe staat er wel de actie:
loadVariablesNum("tekst.php", 0);

en in de 2e:
gotoAndPlay(1);

dus eigenlijk een oneindige loop want hij moet steeds die tekst.php reloaden 

Nu doet de code het perfect en wanneer ik nieuwe recods toevoeg in de DB verschijnt de nieuwe tekst in het teksvak maar in IE niet hij reload niet en doet de loop niet 

hoe komt dit???

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline TheSilent - 31/07/2005 11:25
Avatar van TheSilent HTML interesse Eerst en vooral zou je al kunnen beginnen met de tekstvlakken en de acties op een verschillende layer te zetten


Dus dan krijg je in de layer (ik zeg maar wat) "tekstvlakken" een keyframe op de eerste (tja, hoe noem je dat?) , en een gewone frame op de tweede...



Dan maak je een nieuwe layer genaamd actions en daar kan je wel twee keyframes maken (moeten zelfs;))
In de eerste krijg je dan loadVariablesNum("tekst.php", 0);
en in de tweede gotoAndPlay(1);


Dit zal het probleem misschien niet oplossen, maar je fla wel verbeteren...
Offline Stijn - 31/07/2005 12:01
Avatar van Stijn PHP expert mja dan krijg ik een tekstvak en dan in een supersnelle beweging opnieuw mijn tekstvak en als je daar 30 min op kijkt, ben je zot :d
Offline vinTage - 31/07/2005 12:23 (laatste wijziging 31/07/2005 12:27)
Avatar van vinTage Nieuw lid je kan die AS in een onEnterFrame zetten, dan heb je maar één keyframe nodig.

En in IE doet hij het wss niet, omdat je plugin van IE wss out of date is.
Publish je .fla eens als een oudere versie (als je geen mx pro components hebt gebruikt) en probeer dan nog eens.

edit: je kan ook een cache probleem hebben, ik heb daar ooit eens iets van gelezen, dat kon je dacht ik oplossen door de text.php een andere naam te geven, bijvoorbeeld "text.php?random zooi hier"

Ik zal eens kijken waar ik dat ook weer gelezen had.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s