login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

3D Stad in flash

Offline Zitz - 01/07/2005 20:47
Avatar van ZitzNieuw lid Hallow, ik zou graag een 3d stad willen maken waar je dmv je lijltjes toetsen doorheen kunt lopen, maar ik weet nie hoe ik moet beginnen heeft hier iemand ervaring mee?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline humor - 01/07/2005 20:50
Avatar van humor HTML beginner leer eerst goed flash, dan action scripting, dan wat kijken in nog wat tutorials en werkjes van anderen... Zo raak je al ver ;)
Offline Zitz - 01/07/2005 20:51
Avatar van Zitz Nieuw lid Je ik heb al verschillende dingen gelezen, de ene zegt dat zoiets beter in director kan, de ander zegt dat je een 3d engine nodig hebt
Offline cracker - 02/07/2005 00:13
Avatar van cracker Onbekend flash tekenen met actionscript : VEEL werk !
Offline vinTage - 17/07/2005 01:16
Avatar van vinTage Nieuw lid Beter laat dan nooit he, sorry daarvoor, ik was op vakantie 

hier heb je vast het begin om te lopen door de "straten".

Door middel van hittest (tut komt deze/volgende maand ergens) kan je bepalen waar de "grenzen" zijn van de gebouwen en dergelijke, ik heb al wel een paar scriptjes daarvan als je wilt.

zodra je die 2 stukken script bij elkaar gooit heb je al wat jij wilt, op de graphics na dan.
Offline Brycer - 17/07/2005 01:52
Avatar van Brycer HTML interesse http://www.site...&id=58
Je kunt ook makkelijk beginnen (ook al is dit niet leuk;-))
Of wil je hem persé online kunnen doen?
Dan wens ik je veel succes;-)
Brycer
Offline Mythic - 17/07/2005 09:43
Avatar van Mythic HTML interesse niet doen met director. je zul maar beperk aantal reactie kunnen controleren de andere zorgen voor foutmeldingen.
zeg ons eerst eens hoe uitgebreid je kennis is dan kan kunnen we je er beter bij helpen. en zoals brycer hierboven al link gaf : goed boek die een soort c++ basecode opmaakt
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s