login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

heelp flash: hoe swf omzetten naar mov of mpeg ?

Offline leen - 04/03/2005 14:34
Avatar van leenNieuw lid Oorspronkelijk fla-bestand kwijt. Om in een playlist te kunnen zetten moet het swf-bestand geconverteerd worden naar mov of mpeg... Wie weet daar een snelle oplossing voor ?
(Al een trialversie geprobeerd maar die geeft een uitvoer met een groot kruis doorheen snif 

alvast thanks,
leen

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid stond er veel actioncode in rnzo nee, dan kan ik em wel weer ff tot fla maken, maar dan zonder de action codern
Offline Stijn - 30/11/1999 00:00
Avatar van Stijn PHP expert Als je je Flash bestand openent kun je dan kiezen voor file-publish settings.rnrnvink daar eens mpeg of andere video bestanden aan.rnKlik dan op publiseren en dan wordt je flash movie gepubliseert als .mpeg bestand.rnrngroeten stijn 
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid hij heeft zn fla niemeer rnrn[b]Zij. Het is een vrouwke.[b]---dit was een admin edit
Offline leen - 30/11/1999 00:00
Avatar van leen Nieuw lid Ik kan hem wel importeren in flash en dan terug als mov exporteren, maar dan is er wel een en ander kwijt.rnIk geloof niet dat er veel actionscript instaat, dus misschien kan je mij wel verderhelpen... Het is voor een voor een voorstelling MORGEN al...rnrn(intussen al verschillende free download converters geprobeerd ofwel zonder geluid ofwel wordt de output verminkt)
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid kom maar op msn uq_vintage@hotmail.comrnrnmaar let wel dat je action script eruit is he rnedit ik bedoel dat als ik em trug fla maak, dat dan AL je action script eruit is
Offline RinkXing - 30/11/1999 00:00
Avatar van RinkXing HTML beginner openen in flash, dan publish denkik...
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid [quote]ik had 20 punten, dus 1010, blijkt dus dat flash mijn ding is he![quote][quote]openen in flash, dan publish denkik...[quote] rnEN DR IS GEEN FLA.rnMaar tis al in orde 
Offline RinkXing - 30/11/1999 00:00
Avatar van RinkXing HTML beginner ow sorry, dat had ik niet gelezen.. sorry, sorry.... my fould...
Offline cracker - 30/11/1999 00:00
Avatar van cracker Onbekend actionscripts kan je decompilen vanuit swf-bestanden 
Offline kpjmierlohou - 30/11/1999 00:00
Avatar van kpjmierlohou Lid [quote]stond er veel actioncode in rnzo nee, dan kan ik em wel weer ff tot fla maken, maar dan zonder de action code[quote] rnHoe werkt dat dan, ik ben ook het fla bestand kwijt en wil het eigelijk nog veranderen
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid stuur em maar op.rnIk voel er weinig voor om een link naar dat prog te zetten ivm het vele rippen.rnrn[quote]actionscripts kan je decompilen vanuit swf-bestanden[quote] rnidd, maar ik heb maar n demo van dat proggie, en dat gebruik ik ook alleen maar voor mezelf (en soms om anderen te helpen )rnrnedit, humpff, een zoekopdracht en ik vond al gelijk tig proggies die dat doen (rnEn maar denken dat je iets voor jezelf kan houden als je het in flash maakt srnrn[url=httpwww.gold-software.comFlashDecompiler-file6293.html] s[url]
Offline leen - 30/11/1999 00:00
Avatar van leen Nieuw lid Ziezo, bedankt om het eerst naar fla om te zetten ! rnEerst kon ik die fla niet exporteren als mov, maar dan vond ik volgende tiprnpublish als flash 5 of lager, want quicktime kan de hogere versies niet aan.rnrngroetjes en thx allemaal,rnleen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s