login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

website in flash

Offline vedettje - 24/02/2005 18:48
Avatar van vedettjeNieuw lid Ik heb een vraagje hoe begin je juist met een website te maken met flash?
Zijn er ergens tutorials ofzo voor met uitleg?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline RinkXing - 30/11/1999 00:00
Avatar van RinkXing HTML beginner er is een boek van academic service hoe je dat doet;-) check google maar
Offline yannick - 30/11/1999 00:00
Avatar van yannick PHP interesse Uemh als ik mijn site (in flash) begin te maken begin ik zornrn-Lay-outje schetsenrn-buttons tekenen en mooiste er uitkiezen p rn-Dan in flash lay-out tekenenrn-as er achter proppenrnrnen dan zou het klaar moeten zijn rnrnJe kan ook nog altijd er ook php en toestanden achtersteken !rnrnrnZo ik hoop dat je verder kunt ! rnrnrnGreetzzz^^
Offline cracker - 30/11/1999 00:00
Avatar van cracker Onbekend i'm a born flasher p rnhet duurde een jaar totdat ik de basis goed kon...rnnu ben ik al redelijk veel aan het flash-scriptencool rnrnAnyway, het beste leer je door alles zelf uit te zoeken (geldt niet altijd voor PHP !)
Offline RinkXing - 30/11/1999 00:00
Avatar van RinkXing HTML beginner hah, leuke biografie, maar hij zal dat toch zelf moeten leren herntrouwens, lekker slijmen noemen we dat he, murfymedia.com als avatar, kuch slijm, kuch
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid [url=httpwww.sitemasters.bepagina=forumindex&ond=reply&cat=4&id=3389]dejavu [url]rn
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s