login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

pause in flashmovie

Offline Dikke_lu - 15/02/2005 15:36
Avatar van Dikke_luPHP interesse Ik heb een movieke gemaakt in de library van mijn flashsite (dewelke nog altijd niet af is).

Nu dit movieke werkt goed (tis een logo en daarover glans effect met masking)

maar nu zou ik in dat movieke willen zetten dat da maar om de zoveel sec ene keer mag afspelen en niet cte achter elkaar.

(movieke is 30 frames lang)
(site ook 30 frames lang)

nu moet ik dat actionscript voor de sec in het movieke zetten of in de site zetten?
En welke code kunt ge daar het beste voor gebruiken?

MVG
Fat_lu^^

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid Je moet dat logo glans ding gewoon als aparte movie maken, en dan op de time line zetten van je ander 30 frames, natuurlijk moet je dan de timeline waar je de glansding opzet dan ook 30 frames lang maken.rnrnIn de glansding movie maak je gewoon een loop, maar na 30 frames is de glans gewoon weg, en je laat die pas na 200 frames of whatever teug komen. (als je geen stop action zet in je glans ding dan blijft die automatisch loopen) alleen maak je dus die glans movie 2 of 3 of 4 etc keer zo lang (afhankelijk van om de hoeveel je hem wil laten loopen)
Offline Dikke_lu - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dikke_lu PHP interesse ahzo ja eens proberen maar ik dacht dat da ook met actionscript ging.rnrnToch al bedankt maar het is eigenlijk de bedoeling om bv om de 40 sec die glans te herhalen.rnrnrn
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid frames per second maal 40 dan he ! zolang moet die glans movie worden )
Offline Dikke_lu - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dikke_lu PHP interesse Ik heb gevonden hoe ik het wou hebben en dat is met actionscript.rnstop();rntijd=20;rnde tijd is hoeveel seconden dat hij moet pauzerenrna=getTimer();rnthis.onEnterFrame = function() {rn if (getTimer()=a+tijd1000) {rn Play();rn }rn}rnrndit staat op de laatste frame en nu duurt het 20 seconden voor hij weer verdergaat met zijn loop.rnrnDit topic mag dicht.rnrnMVGrnFat_lu 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s