Nieuw lid | 
                 | 
                
				
				Hallo 
 
Iemand die weet hoe je een keyboard event kunt removen zonder de andere keyboard events te beïnvloeden? 
Bv. je drukt de toets f in, vanaf deze is ingedrukt wordt het event verwijderd, 
bedoeling is dat je wel de pijltjes toetsen nog kunt gebruiken. 
 
Het keyboard event hang ik aan de stage. Dus vanaf ik het key event verwijder bij het indrukken van de toets 'f', wordt ook het event van de pijltjes toetsen verwijderd. 
 
Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? Alvast dank voor een reactie. 
 
    
    
        
            
                
stage.addEventListener(KeyboardEvent.KEY_DOWN,keydownhandler);
private function keydownhandler(event:starling.events.KeyboardEvent):void
{		
    switch(event.keyCode)
    {
        //toets 'f'
        case 70:
        //f wordt ingedrukt en mag je maar 1 keer kunnen indrukken
        //als ik hier het event remove, werken de pijltjes toetsen ook niet meer
        break;
        case 37:
        //pijltje moet je blijven kunnen indrukken, zoveel je maar wilt
        break;
    }
}
             
            stage.addEventListener(KeyboardEvent.KEY_DOWN,keydownhandler); private function keydownhandler(event:starling.events.KeyboardEvent):void {		     switch(event.keyCode)     {         //toets 'f'         case 70:         //f wordt ingedrukt en mag je maar 1 keer kunnen indrukken         //als ik hier het event remove, werken de pijltjes toetsen ook niet meer         break;         case 37:         //pijltje moet je blijven kunnen indrukken, zoveel je maar wilt         break;     } } 
 
  
         
          
     
 				
				 |