login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

dynamisch tekstvak

Offline webstab - 09/02/2005 12:12
Avatar van webstabPHP ver gevorderde Ik heb een flashgame waar in een dynamisch tekstvak voorkomt.
Dit tesktvak heeft als naam: score_text
en heeft een lege var.
Nu wil ik de waarde van dit tekstvak verzenden.
Maar hoe vraag ik dat dan op?
Normaal is het $_POST['var '] maar dat gaat nu niet. En wanneer ik daar een var typ dan werkt het niet meer.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline NCube - 30/11/1999 00:00
Avatar van NCube HTML beginner de waarde van het tekstvak is dan toch iets van _root.score_text.value, dus dan moet je zorgen dat je die waarde gaat verzenden.
Offline Metalhead - 30/11/1999 00:00
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Ik begrijp je probleem niet helemaal...rnWat is var is dat de waarde (value) van je tekstvakrnWant je vraagt de waarde natuurlijk op met $_POST['teksvak-name']...
Offline webstab - 30/11/1999 00:00
Avatar van webstab PHP ver gevorderde @metalhead als je een dynamisch tekstvak maakt in flash dan krijg je onderaan zo opties je kan daar een naam invullen en een variable.rnDe naam van dit tekstvak ik sore_text, maar dit heeft een variable(naam) dus kan ik het niet opvragen door middel van $_POST[].rn@NCube ik snap niet helemaal wat je bedoelt
Offline Metalhead - 30/11/1999 00:00
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Ik begrijp het nog niet helemaal, (ik weet niks van Flash), maar als je de method even tijdelijk veranderd in GET, kun je zien welke parameters gegenereerd worden, toch
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s