login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PHP naar AS (Opgelost)

Offline levideridder - 20/12/2011 18:43
Avatar van levideridderLid In onze winkel hebben we een HD-scherm dat wordt aangestuurd door bepaalde software. Ik dacht direct aan PHP. Ik heb nu een PHP bestandje dat de RSS uitleest van een nieuwssite en enkel de <title> weergeeft uit de XML-tags.

Nu komt het probleem. Webpagina's kunnen niet worden afgespeeld via die software. Wat wel mogelijk is, zijn SWF-files afspelen. Is er manier om een soort van file_get_contents te doen in Actionscript/Flash? Ik had graag de opmaak in Flash gedaan en de scripting in PHP. By The Way, ik heb totaal geen verstand van Actionscript.

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline chth - 20/12/2011 20:02
Avatar van chth Lid misschien ben je hier iets mee

http://www.vint...nScript/4/
Offline vinTage - 20/12/2011 21:28 (laatste wijziging 20/12/2011 21:42)
Avatar van vinTage Nieuw lid Waarom kun je een website niet 'afspelen' ? (ik neem aan dat je tonen bedoeld ?)
Met flash gaat dat iig niet echt goed, want flash is maar zeer beperkt qua html parsen.
Ook kom je met flash in een security sandbox, en moet je het content alsnog eerst 'local' maken met idd php en file_get_contents(..)

Wat evt nog wel kan, is dat je zelf iets script waarmee je een snapshot kan maken van de website(s) in kwestie (al dan niet middels een externe site) en die image tonen (al dan niet met flash)

Misschien kan je hier iets mee, zelf nooit gebruikt, dus ik weet het niet 
Offline levideridder - 21/12/2011 10:18
Avatar van levideridder Lid Ik kan een website inderdaad niet tonen. Ik zal dus best niet verder gaan in Flash.

Een snapshot maken van de website? Dan heb ik een computer nodig waarop niet gewerkt wordt die voortdurend screenshots maakt veronderstel ik? Zijn er nog andere (minder omslachtige) oplossingen?
Offline vinTage - 21/12/2011 11:59
Avatar van vinTage Nieuw lid
levideridder schreef:
Zijn er nog andere (minder omslachtige) oplossingen?


Ja gewoon een complete browser installeren op die computer, want met je juiste plugins spelen movies, swf's, mp4 etc etc ook gewoon incl html 
Offline levideridder - 21/12/2011 13:20
Avatar van levideridder Lid Sorry. Ik ben niet volledig mee. Dus ik installeer bijvoorbeeld Mozilla Firefox (complete browser). En dan?
Offline vinTage - 21/12/2011 14:12
Avatar van vinTage Nieuw lid Nou, zover ik je vraag denk te begrijpen, wil je op dat scherm, movies EN html pagina's tonen.
Dit gaat toch perfect in een browser?

Offline levideridder - 21/12/2011 17:33
Avatar van levideridder Lid Ok, ik ga wat proberen. Bedankt!
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s