login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

As van carousel aanpassen (Opgelost)

Offline JLT - 24/03/2011 15:52
Avatar van JLTPHP interesse Hoi allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik heb een mooie carousel gekocht voor 10 dollar, maar achteraf blijkt de support ver te zoeken Hopelijk kan een van jullie me verder helpen.

Hoe werkt het
Momenteel kan je een foto uit de carousel aan klikken en dan verschijnt er een scherm met meer info. Al deze info (afbeelding, titel en description) wordt ingeladen middels een XMl bestand.

Wat wil ik anders hebben
Ik vul het XML bestand met gegevens uit mijn database. Nu zou ik graag bv. de variabele desc (description) willen vullen met een URL. En dan wil ik of in het omschrijving blok of ergens anders een button hebben welke linkt naar een ander deel van de website (de link komt uit het XML middels de desc omschrijving.

Ik ga er vanuit dat ik dit ergens in de AS moet veranderen, maar ik heb geen idee waar precies?

Misschien dat een van jullie hier een oplossing voor heeft of een andere oplossing wat het mogelijk maakt om naar een andere (PHP)pagina te linken na het klikken van de afbeelding

Extra info
Voorbeeld van de carousel

het AS script

En natuurlijk weer hartstikke bedankt allemaal!!

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 24/03/2011 16:47
Avatar van vinTage Nieuw lid op regel 106 htmlText gebruiken ipv text

dus:
  1. data_holder.description.htmlText = itm.desc;


in je xml zet je dan gewoon <a href="..
Offline JLT - 25/03/2011 11:19
Avatar van JLT PHP interesse Hoe simpel kan het zijn ik ga het vandaag direct proberen, super bedankt!!
Offline vinTage - 25/03/2011 12:13
Avatar van vinTage Nieuw lid Je zult (als dat nog niet is) de data in je xml wel tussen cdata tags moeten zetten.
Offline JLT - 25/03/2011 19:24
Avatar van JLT PHP interesse Hoi vinTage,

Ik heb nog even lopen stoeien want het werkte niet in een keer. Om het werkend te krijgen moest ik nog een regel extra toevoegen (langleve Google). Zie hieronder de complete oplossing.

  1. data_holder.description.html = true ;
  2. data_holder.description.htmlText = itm.desc;


In ieder geval enorm bedankt!
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s