login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Links en rechts werkt niet (game) (Opgelost)

Offline Louis_ - 04/09/2010 18:01 (laatste wijziging 05/09/2010 10:21)
Avatar van Louis_Nieuw lid Ik ben deze tutorial aan het volgen en in 'part 4' van deze tutorial moet ik stukken code met het woord 'lvlHolder' erin toevoegen, maar dan krijg ik meteen deze error:

Access of undefined property lvlHolder.

Ik heb nu al voor de tweede keer alle code overgetypt en zes keer de instructies doorgelezen, maar ik kom er maar niet uit wat ik fout doe. 

Kan iemand me helpen?


EDIT: Met Stijns code krijg ik de error natuurlijk niet meer, maar dan heb ik weer een ander probleem. Wat ik nogal raar vind, want de tutorial was t/m deel 3 helemaal foutloos en nu geeft elk nieuw stukje code allemaal problemen.

In de moveChar functie moest ik blockHolder vervangen door lvlHolder. De blockHolder zorgde er voor dat de blocken in de blockHolder naar rechts gingen als er op de 'leftkey' gedrukt werd en naar links als de 'rightkey' ingedrukt werd en de lvlHolder zou hetzelfde moeten doen, maar die doet helemaal niks..  

Ik denk zelf dat er wat code voor de lvlHolder mist (de variable lvlHolder miste immers ook al), maar ik snap nog niet zo veel van Flash, dus ik kom er niet uit wat ik zou moeten toevoegen.

script: plaatscode.be
movie: klik

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 04/09/2010 19:57
Avatar van Stijn PHP expert Je moet de property lvlHolder toevoegen aan je code. Ik gok dat het zoiets is.

  1. var lvlHolder:Sprite = new Sprite();
Offline Louis_ - 05/09/2010 13:18
Avatar van Louis_ Nieuw lid OPGELOST! 

Ik zag ineens een button met 'download source' staan en dat heeft me verder geholpen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s