login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Video Player (Opgelost)

Offline WimJ - 21/06/2010 19:05
Avatar van WimJGrafische gevorderde Haiz Peeps, and Hi vinTage.

Ik ben op zoek naar suggestie's voor een gratis maar wel volledig te modden video player (zoals youtube, etc..) zonder addertjes onder het gras van advertentie's of zooi popping up..

Ben zelf iets te onervaren met Flash om hier aan te beginnen, echter het modden er van zou wel geen probleem mogen zijn enige suggestie's hier ?

(Side question) vinTage hoe wordt dat eigenlijk gedaan zoals bij Youtube dat men hun logo of whatever links onder video kan weergeven (lijkt me een overlay ofzo ?)

Bedankt alvast.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 21/06/2010 19:23 (laatste wijziging 21/06/2010 19:24)
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik weet eigenlijk geen 'kant en klare' playertjes, behalve jwplayer, geen idee hoever die zelf te modden is...

inderdaad, het logo kan je gewoon inladen in de hoogste layer.

Je kan trouwens gewoon een component nemen, daar kan je kiezen uit een hele hoop skins (en evt ook zelf aanpassen), de plaatsen etc van de controls blijven echter standaard.
Bedankt door: WimJ
Offline WimJ - 21/06/2010 20:15 (laatste wijziging 21/06/2010 20:16)
Avatar van WimJ Grafische gevorderde
vinTage schreef:
Ik weet eigenlijk geen 'kant en klare' playertjes, behalve jwplayer, geen idee hoever die zelf te modden is...

inderdaad, het logo kan je gewoon inladen in de hoogste layer.

Je kan trouwens gewoon een component nemen, daar kan je kiezen uit een hele hoop skins (en evt ook zelf aanpassen), de plaatsen etc van de controls blijven echter standaard.


Geniaal vinTage die JW Player, heb slechts 2 seconden die hele lichte overlay van JW Player maar dat is al  
Pracht tool kan zelfs youtube vid's includen maar dan in mijn player in mijn stijl met mijn shit and zooi echt heerlijk ! Bedankt vinTage

Ohjah hier de test > http://blog.flushkitty.be/?p=42
Offline slabbetje - 03/08/2010 01:55
Avatar van slabbetje Nieuw lid WimJ in flash zit al een standaard videoplayer..
Zou je even moeten kijken bij components het is wel de meest slechte speler maar het functioneerd en is volledig te customizen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.158s