login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

flash tekst niet duidelijk (Opgelost)

Offline ndshomebrew - 05/02/2010 18:01 (laatste wijziging 05/02/2010 18:03)
Avatar van ndshomebrewNieuw lid Hallo allemaal.
Jullie zullen mij vast niet kennen. daarom even dit:
Ik ben peter en maak een webiste waar men homebrew spellen kan downloaden voor op de ds.

Ik ben momenteel de website in flash aan het maken. Ik heb alleen echter een probleem. ik krijg het maar niet voor elkaar om de tekst in mijn website scherp en duidelijk te krijgen.
Ik heb al de tutorial over Tekstvakken + tekst gelezen.
Heb het gevolgd en precies gedaan zoals zou moeten maar toch blijft het "wazig".

Hierbij de link naar de site (voorbeeld):Nieuwe site in flash

Ik gebruik voor deze website ActionScript 3 en Flash 10.
En hoe ik de instellingen heb:
lettertype: Verdane
Style: Regular
tekstgrootte: 12 pt
Auto kern: Uit

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en dat het duidelijk is.
Alvast heel erg bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline lolll - 05/02/2010 19:20
Avatar van lolll Lid Ik moet eerlijk zeggen, dat het er bij mij perfect uit ziet.
Heel mooi uiterlijk van je site trouwens. Ik zie niets wazig, de tekst is zelfs duidelijk. Tenzij ik een ernstige oogziekte heb opgelopen, en alle wazige tekst perfect kan lezen 
Offline ndshomebrew - 05/02/2010 20:04 (laatste wijziging 05/02/2010 23:02)
Avatar van ndshomebrew Nieuw lid humf.. misschien komt het omdat ik op een breedbeeld kijk op de desktop. Op de laptop(notebook ) ziet het er ook goed uit. (behalve de tekst bij de cookie ;) dies een beetje blokkerig. Ga denk maar niet met label doen maar gewoon tekst box. Wordt er wel duidelijker op denk ik.

lolll schreef:
Heel mooi uiterlijk van je site trouwens.

bedankt  

Maar vind de letters nog steeds wel een beetje wazig..
Die op de tut zien er duidelijker en scherper uit.


EDIT: Ik denk dat ik minder moet zeuren. misschien moet ik het maar zo laten. Maar als iemand een oplossing weet hoe het moet enzo hoor ik het graag 
Desnoods wil ik de fla wel geven zodat gij kunt kijken wat er mis zou kunnen zijn :P
Offline vinTage - 06/02/2010 00:01
Avatar van vinTage Nieuw lid Hier ziet het er ook wel goed uit, maar je zou eens in je object/embed tags ipv 100% eens de daadwerkelijke afmetingen kunnen opgeven, mss dat dat beter is.
Offline ndshomebrew - 06/02/2010 12:23 (laatste wijziging 07/02/2010 14:21)
Avatar van ndshomebrew Nieuw lid Okay bedankt. Ik zal gaan kijken. Misschien moet ik inderdaad dus niet zo gaan piepen 
Maar in elk geval. bij mij ziet het er zo uit:
Voorbeeld

Afbeelding aangepast. Nu is er 1 met hogere kwaliteit.

edit:
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik weet niet hoe het komt maar bij mij is het heel erg wazig. Misschien komt dit doordat ik Firefox gebruik of het beeldscherm is niet goed afgesteld. Bij mijn broer op de laptop zijn de letters namelijk wel goed (hij gebruikt internet Explorer). Dus ik neem maar aan dat het bij de meeste er goed uit ziet ;)

Bedankt allemaal!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s