login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Flash media frame

Offline Kok - 31/01/2010 17:29
Avatar van KokNieuw lid Geachte(n),

Reeds een tijdje op internet aan het zoeken naar tutorial of mensen die mij kunnen helpen met naar mijn idee iets specifieks, ondanks je het toch vaak ziet!

Zelf pas net bezig met flash, maar wil niet echt lukken. Ik beschik over adobe CS4.

Ik zou graag iets willen maken zoals op http://www.tmf.be/ te zien is. Alleen zou de container:
1. Dynamisch diverse inhoud kunnen inladen. Liefst een standaard folder die alle inhoud voor de flash-container bevat.

2. De inhoud die afgespeeld kan worden zou eigenlijk zo omvangrijk mogelijk moeten zijn. movies, plaatjes evt ander flash-animaties etc. Nu werk ik hoofdzakelijk alleen met plaatjes, maar de toekomst misschien ook met flimpjes. Is daarmee nog geen noodzaak maar als het mogelijk is, liever direct.

3. Alles zou ook steeds in een andere volgorde ingeladen moeten worden.

Ik hoop dat een of meerdere mij hiermee verder kunnen helpen, hetzij een opzet of een instructie.

Ik zou namelijk niet weten welke onderdelen (los te vinden op het Net) ik moet combineren.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 31/01/2010 18:08
Avatar van vinTage Nieuw lid Over welk gedeelte heb je het op tmf.be ?

Een swf kan "alles" inladen hoor, in dit scriptje heb ik het alleen over images, maar dat kan ook gewoon een andere swf.
Offline Kok - 02/02/2010 10:53
Avatar van Kok Nieuw lid Ik had eigenlijk specifiek over het gedeelte links van het midden, waarin een advertentie van The Phonehouse, TMF Totally Snow, Tokio hotel door heen lopen.

Dat is eigenlijk wat ik zoek. Dat is het concept wat ik zoek. Met eventuele bovenstaande randvoorwaarden, mits mogelijk!
Informatie doorspelen via XML is evt ook geen probleem, Om in de toekomst te kunnen doorlinken is een aangename optie!
Offline vinTage - 02/02/2010 10:55
Avatar van vinTage Nieuw lid Dat is gewoon javascript, maargoed, als je het in flash wil kan je doen met de link die ik al eerder gaf.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s