login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

flash bestand naar e-mail. (Opgelost)

Offline lolll - 11/11/2009 16:53
Avatar van lolllLid Weet er iemand hoe je een flash bestandje in een e-mail krijgt ? Ik krijg telkens een melding dat mijn beveiliging dit niet toestaat. Maar als dit bij iedereen gebeurt dat mijn e-mail krijgt, kan ik hen toch niet verplichten hun beveiligingsinstellingen te verlagen. Als 2de optie zag ik dat ik flash kon omzetten in gif. maar dat trekt op niets. De beweging gaat trager, minder vloeiend, en happerd. Heeft iemand een idee hoe ik dat zou moeten aanpakken ?

Alvast bedankt ,
Lolll

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 11/11/2009 18:50
Avatar van Martijn Crew PHP volgens mij kan flash niet. Gaat je nooit lukken anders zou dat allang ruim worden gedaan
Offline vinTage - 11/11/2009 21:31
Avatar van vinTage Nieuw lid Heeft inderdaad niets met flash te maken, maar aan de (default)mogelijkheden van je emailclient.

En aangezien het best onveilig is (omdat flash ook in je pc kan(op door de coder aangegeven plaatsen)) is het maar goed ook dat het niet kan, anders had ik binnen 1 seconde AL jouw cookies etc (of erger)
Bedankt door: lolll
Offline lolll - 22/11/2009 12:06
Avatar van lolll Lid Spijtig, met photoshop en imageready kon ik gifjes maken van goede kwaliteit, met flash kan ik betere figuurtjes make, maar dit kan dan niet in een mail.

Zal dan terug naar photoshop en imageready gaan hé.

Lolll
Offline vinTage - 22/11/2009 12:33
Avatar van vinTage Nieuw lid je kan met flash ook gewoon animated img "publishen"
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s