login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

geanimeerde dynamische textfields met cyrillische text

Offline silvith - 20/05/2009 13:17
Avatar van silvithNieuw lid Hoi allen,

ik werk voor een Europees bedrijf dat op locale websites onderhoudt. Nu heb ik een flash gemaakt waarbij de tekst via vars uit een database wordt gehaald en naar _level0 wordt gestuurd.

Vanuit _level0 stuur ik de tekst naar _level0.movie.block1.b1 waarbij block1 een mc is met een geel vlak en b1 het textfield is.

Hier is een werkend voorbeeld: http://www.fluk...age=imc_ti

Hier is een niet-werkend voorbeeld: http://www.fluk...age=imc_ti

Ik heb gemerkt dat alle cyrillische tekens wel goed worden weergegeven als ik embedfonts = false zeg. MAAR dan animeert de tekst niet mee.
Zet ik het op true dan animeert de tekst perfect mee, geantialiased en wel, maar dan zie ik niet alle tekens.

Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. Alvast bedankt in ieder geval!

(het kan even duren voor ik reageer want ik ben vanaf vanmiddag enkele dagen op vakantie  Maandag ben ik weer terug. Maar als ik het nu niet post, ben ik het maandag weer helemaal vergeten...)

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 20/05/2009 17:20 (laatste wijziging 20/05/2009 17:20)
Avatar van vinTage Nieuw lid probeer dit eens. Dit is niet de netste oplossing, maar kan evengoed werken.
  1. System.useCodepage = true



Deftige oplossing.
Offline silvith - 25/05/2009 11:04
Avatar van silvith Nieuw lid Hoi vinTage, bedankt voor je antwoord!
Helaas lijkt het niets uit te maken: de tekens worden ook niet weergegeven als ik die code toevoeg.
Of heeft dit ermee te maken dat mijn systeem niet-cyrillisch is?

Ik vind het zeer verwarrend, hoe flash hiermee omgaat en de bochten waarin je je moet wringen om dynamische tekst geantialiased geanimeerd te krijgen  
Offline vinTage - 25/05/2009 11:26 (laatste wijziging 25/05/2009 11:34)
Avatar van vinTage Nieuw lid en embed je wel "alle" characters? (wat de filesize niet ten goede zal komen)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s