login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[Flash]Linker of rechterkant omhoog/omlaag scalen.

Offline rodojo - 26/04/2009 16:24 (laatste wijziging 27/04/2009 19:02)
Avatar van rodojoLid Hallo,

Weet iemand met welke code je een movieclip bijvoorbeeld aan de rechterkant naar boven laten gaan en aan de linkerkant naar beneden? Net zoals dat kan bij de Free Transform Tool. Of is dit niet mogelijk? Ik heb as2.

EDIT:
Werkt dat met "container.rotationY" ofzo?

EDIT2:
Net zoals je bij http://www.smallblueprinter.com/sbp.html erin gaat rondlopen, en als je dan aan de linker of rechter kant van een muur staat en dat je dan naar links of rechts naar die muur loopt, dat die muur dan naar een bepaald punt gaat.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 26/04/2009 21:55
Avatar van vinTage Nieuw lid Tijd dat je je vraag eens deftiger formuleert..
Op mijn forum had je al een degelijk antwoord imo, en nu hier gooi je het (na 3 bumps) ineens over een andere boeg..

je hebt het heel de tijd over scalen en nu wil je ineens roteren ?

  1. mc._rotation = 45; //graden..
Offline rodojo - 27/04/2009 17:53 (laatste wijziging 27/04/2009 17:54)
Avatar van rodojo Lid Is dit dan nog niet deftig genoeg? Of wil dat ik het zo formulier:
"Geachte bezoeken,

Bij deze vraag ik of... " enc.  

En over dat bumpen, dat heb ik nog geen één keer gedaan HIER (ik weet niet of je weet wat bumpen inhoudt), LOL.

Maar goed... Ik had dus ook nog wat zitten rondneuzen, en ik had zo'n site gevonden waarin ze ook dingen uitlegden over ruimtes in flash enz.
Toen hadden ze het over "container.rotationY" enzo, en aan de plaatjes te zien was dat wel datgene wat ik dus nu vraag. Ik heb zelf ook het een en ander uitgeprobeerd, maar lukte nog niet echt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.23s