login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Reloaden uitzetten (Opgelost)

Offline IndexS - 18/02/2009 17:24
Avatar van IndexSMySQL interesse Hallo,

Ik heb een flashmenu gemaakt. Als ik een link indruk dan wordt er op onrelease een pagina geopend die geinclude wordt in een php bestand onder het menu. Het probleem is dat het menu steeds opnieuw afspeelt op moment dat er een link ingedrukt is. De bedoeling is dat het menu alleen laad op moment van het openen van de website, maar daarna niet meer. Iemand die me kan helpen? Zal vast wel iets doms zijn wat ik over het hoofd zie.

Alvast bedankt.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 18/02/2009 17:27 (laatste wijziging 18/02/2009 17:28)
Avatar van vinTage Nieuw lid klik
Offline IndexS - 18/02/2009 17:47 (laatste wijziging 18/02/2009 17:55)
Avatar van IndexS MySQL interesse Heb ik gedaan, maar het reload nog steeds als ik een link aanklik. Ook als ik een link in de pagina maak (dus niet in de flashmenu) dan wordt het menu opnieuw geladen.  

Onderstaande staat in de php pagina onder de header met flashmenu.

  1. $valid = array('home','contact');
  2. if (in_array($_GET['page'], $valid)) { include($_GET['page'] . ".php"); }
  3. else { include("home.php"); }


Dit is de link in het flashmenu. De link werkt wel, maar mss dat het er mee te maken heeft dat het niet wil zoals ik wil.

  1. on (release)
  2. {
  3. getURL("index.php?page=home");
  4. }
Offline vinTage - 18/02/2009 19:25
Avatar van vinTage Nieuw lid Als je de tutorial helemaal gedaan hebt zoals beschreven, dan speelt je menu maar ééns per dag af. (zie ook het voorbeeld..)
Offline IndexS - 18/02/2009 19:36
Avatar van IndexS MySQL interesse Sorry, zat nog ander foutje in. Het werkt zoals je uitgelegt hebt. Dank je!

Is er ook een mogelijkheid om zoiets in te stellen zodat er per sessie (dus het opnieuw openen van de site) de flashanimatie wel opnieuw geladen wordt?
Offline vinTage - 18/02/2009 19:51
Avatar van vinTage Nieuw lid Je zou kunnen proberen om een en ander via
  1. <body onunload="flashDing()">

te kunnen doen, maar dit heb ik zelf nog nooit geprobeert.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s