login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

menu onzichtbaar in flash 8

Offline pentacle - 04/08/2008 14:50
Avatar van pentacleNieuw lid Heb een basic website gemaakt in flash 8 met daarop 3 knoppen nu vind ik dat niet echt mooi dus heb ik met amarasoftware een dropdown menu gemaakt , alleen hoe kan ik die nu in mijn website laden zodat ik het ook in flash kan zien en nog kan bewerken en schuiven ermee ?? ben met dit probleen al 3 dagen bezig menu en site zijn op aanvraag verkrijgbaar 

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 04/08/2008 21:59 (laatste wijziging 04/08/2008 22:03)
Avatar van vinTage Nieuw lid Je zoekt gewoon code om de swf in je html te kunnen zetten ?

Laatste swfobject

edit:
Of wil je die amara dinges écht in flash zelf hebben ?
in Flash : CTRL+R, browsen naar die banner (de SWF!)

Of wil je die banner dynamisch inladen in flash?
  1. createEmptyMovieClip("lader", this.getNextHighestDepth());
  2. lader.loadMovie("banner.swf");
Offline pentacle - 05/08/2008 09:24 (laatste wijziging 05/08/2008 09:26)
Avatar van pentacle Nieuw lid Hier staat die site http://www.ruig...tbowl.html

en die 3 knoppen wil ik vervangen door een pulldown menu gemaakt in amarasoftware. ik krijg het niet voor elkaar om dat @#$menu zichtbaar te maken in flash 8 zodat ik het kan bewerken cq verplaatsen.  ehb dus een menu.swf en meer niet. heb verschillende tutorials gelezen en ook met iets over een loader maar snap het echt niet. zal er wel te oud voor zijn maar overlaten aan de jonkies  
Offline vinTage - 05/08/2008 10:35 (laatste wijziging 05/08/2008 10:38)
Avatar van vinTage Nieuw lid Mjah, via html kan je geen swf inladen in flash, en volgens de source van je site is dat wa je ongeveer probeerd te doen(laten lijken) het dropmenu is wel in beeld, maar staat helemaal onderin je site.

Wat te doen in flash / dynamisch inladen:
Plaats deze code in de timeline

  1. createEmptyMovieClip("lader", this.getNextHighestDepth());
  2. lader.loadMovie("flashvortex.swf");


Wat te doen in flash / hardcoded
open je fla bestand, klik op ctrl+r en browse naar je flashvortex.swf, je vortexding zal gewoon verschijnen in je fla, waarna je er mee kan slepen etc

Publish nu je movie, upload alles clear je cache, refresh je pagina en voila, daar is je menu (als je alles juist hebt gedaan)

Je zult dan nog wel tegen een probleem aan komen denk ik, nu ken ik die amarasoftware niet, maar kan je daar het juiste actionscript geven aan je buttons ?

Over die "jonkies", met een kleine 6 jaar heb ik je ingehaald 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s